Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De tv 1 2 en 3 doen het goed, maar bij de overige zenders krijg ik telkens een soort trilling op het beeld. Wat kan ik daarmee doen, want het is erg storend.
Wat zijn en waar zitten de connectoren ?
En waar zitten die 4g en die oude kabel ? Zijn dat die kabels die Ziggo buiten heeft neergelegd en van buiten, via een kabeltje naar dat apparaat en daarvandaan naar de tv heeft laten lopen ?
4G is het mobiele netwerk de oude witte kabel werkt als antenne en vangt dat signaal op. De kabel met de witte plastic kapjes bedoel ik.
Nog vergeten erbij te zeggen, dat de aparte TV het wel helemaal goed beeld geeft, dus die geen rare beelden.
Nog vergeten erbij te zeggen, dat de aparte TV het wel helemaal goed beeld geeft, dus die geen rare beelden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...