Hier word je alles behalve gelukkig van, @11165850. Dat begrijp ik heel goed. Het lijkt mij goed om een aantal dingen onder de loep te nemen om de oorzaak uit te sluiten. @Steefb help je mee? 😄
Blokken, strepen, haperingen en trillingen in beeld zijn kwaliteitsproblemen die ontstaan door een lichte verstoring in het signaal. Je mediabox of CI+ module kan door die verstoring het signaal niet constant foutloos vertalen naar beeld en geluid.
Ik denk dan ook niet dat het bij het kaartje zit, maar in het signaal dat je mediabox/tv binnen krijgt. Hierdoor kan de informatie op het kaartje niet foutloos vertaald worden. Dat moet onderzocht worden. Als je in een reactie een foto meestuurt van de hoofdaansluiting van Ziggo in je woning en daarbij uitlegt hoe je tv daarop is aangesloten (of overal foto's van maakt), dan kunnen de Community en ik je hier goed verder helpen.
Uitleg aansluiting voorbeeld:
- Hoofdaansluiting meterkast
- POA-01-B splitter
- Coax kabel van 5 meter naar wandcontactdoos
- Coax kabel van 2 meter naar mediabox of televisie