1
Vraag
2
Reacties
Nails

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deadwood serie

Is Deadwood beschikbaar op bij Ziggo Go (movies en series)? Wil graag de serie zien voordat ik de film kijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Nee in Nederland liggen die rechten niet bij HBO/Ziggo. Ik heb dit een tijdje terug aan Webcare op Twitter gevraagd. Enige optie is de blurays/DVD's kopen of *kuch* een andere manier.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Nee in Nederland liggen die rechten niet bij HBO/Ziggo. Ik heb dit een tijdje terug aan Webcare op Twitter gevraagd. Enige optie is de blurays/DVD's kopen of *kuch* een andere manier.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
De film Deadwood staat On Demand bij Ziggo en is beschikbaar als je Movies en Series L of XL hebt.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Je moet echt de serie gezien hebben Nails voordat je de film bekijkt.

De film speelt zich af 10 jaar na de laatste aflevering dus echt 1e serie kijken dan film.

Overigens je moet wel tegen wat grove taal een naakt kunnen 🙂

Als ik het goed heb gezien staat de serie op Netflix
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ronihd
Overigens je moet wel tegen wat grove taal een naakt kunnen

Mijn interesse was gelijk gewekt.:wink:
Heb hem bij Netflix niet kunnen vinden.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Netflix heeft de serie niet staan, heb net al even rond gegoogeld.

Mijn Serie/Deadwood en natuurlijk bij de makers van HBO - Deadwood

Mocht ik de serie tegenkomen en hij is binnen te halen, bericht ik je wel even hanh
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Dave- wrote:
Netflix heeft de serie niet staan, heb net al even rond gegoogeld.

Mijn Serie/Deadwood en natuurlijk bij de makers van HBO - Deadwood
Mocht ik de serie tegenkomen en hij is binnen te halen, bericht ik je wel even hanh


Grom ik zag een pagina via Google waar men aangaf dat deadwood via Netflix te kijken was.
Zelf even ingelogd en idd kan hem niet vinden op netflix.

********* lelijk woord........ ik had de hele serie op mijn nas staan maar blijkbaar heb ik enige tijd geleden een beetje opgeruimd dus ik heb hem niet meer ;-(
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
Bij HBO in de VS is Deadwood nog te bekijken.
https://www.hbo.com/deadwood
Als exclusieve licentiehouder in Nederland zou Ziggo de drie seizoenen van deze serie beschikbaar kunnen stellen in overleg met HBO. Er staan wel meer series in de catalogus die al jaren geleden zijn uitgekomen.

Misschien kan een moderator eens navragen of de serie beschikbaar kan komen in Nederland.
Nails
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor alle reacties!
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
iMark zoals ik al zei kan Ziggo dat niet. Het is niet zo simpel dat licentierechten in Amerika hetzelfde zijn als rechten in Nederland. Deadwood de serie is namelijk gemaakt in de tijd dat HBO niet uitzond in Europa en toen heeft Paramount/Universal de Europese licentie gekocht.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Oef, dit topic had ik niet willen zien. Nu is ook mijn interesse gewekt! De film stond al op mijn lijstje om te kijken, maar nu begrijp ik dus dat je eigenlijk eerst de serie moet zien!
Natuurlijk kan ik intern de wens doorgeven deze serie ook voor ons beschikbaar te maken, en dat doe ik ook. Maar zulke zaken gaan natuurlijk niet zomaar. Ik hoop in elk geval hard met jullie mee dat we het beschikbaar kunnen maken 🙂
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey all.

Oef, dit topic had ik niet willen zien. Nu is ook mijn interesse gewekt! De film stond al op mijn lijstje om te kijken, maar nu begrijp ik dus dat je eigenlijk eerst de serie moet zien!
Natuurlijk kan ik intern de wens doorgeven deze serie ook voor ons beschikbaar te maken, en dat doe ik ook. Maar zulke zaken gaan natuurlijk niet zomaar. Ik hoop in elk geval hard met jullie mee dat we het beschikbaar kunnen maken 🙂


Echt je moet 1e de serie zien voor de film , anders kan je het niet volgen.

Grof gebekt , behoorlijke dosis naakt 😉
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ronihd wrote:

Lycke Ziggo wrote:
*knip*
Grof gebekt , behoorlijke dosis naakt 😉



Dat is goed, dan wil mijn vriend tenminste meekijken ;-).
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
The word "fuck" is said 43 times in the first hour of the show.[7] It has been reported that the series had a total count of 2,980 "fucks" and an average of 1.56 utterances of "fuck" per minute of footage.
Bron:
https://en.wikipedia.org/wiki/Deadwood_(TV_series)

Meer dan Reservoir Dogs van Tarantino, denk ik.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic