Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

De zender van de maand december: Boomerang!

De decembermaand is weer aangebroken. Kachel aan, kleedje om, televisie aan en gaan! Tijd om met het hele gezin voor de buis te hangen. Dat gaat wel lukken met de gratis zender van de maand.

Alle cartoonliefhebbers opgelet, wij presenteren u de zender van de maand december: Boomerang!
Boomerang is onderdeel van Movies & Series XL en nu voor iedereen met Digitale TV beschikbaar op kanaal 309 in de hele maand december. Deze zender is de perfecte plek voor de kleintjes. Natuurlijk mogen de ouders over de schouders meekijken 😉 De cartoons die je hier vindt zijn tijdloos en zijn voor jong en oud!

Kennen jullie deze nog?
Op Boomerang beleef je het kat- en-muisspel met Tom & Jerry, rolt de familie Flintstone langs en kom je de spannende mysteries van Scooby-Doo tegen. Series die we al zo’n 30 jaar kennen, maar dan in een nieuw jasje gegoten. Kijk snel op http://www.boomerangtv.nl/ waar jij en the family blij van wordt. Wat is jouw all time favorite? Laat het weten in het topic! Mijn favoriet blijft Tom & Jerry. Die eeuwige strijd tussen kat en muis blijft vermakelijk!

Kerstvakantie
Zet de warme chocolademelk met slagroom en de kerstkransjes maar klaar. De (klein)kinderen hebben vakantie en daar weet Boomerang wel raad mee! De kerstvakantie staat vaak in het teken van dagjes weg, de familie bezoeken en lekker eten. Genoeg op de planning dus. Maar vergeet vooral niet om de nodige quality time in te plannen.

Jong publiek
Voor de jonge Ziggo genieters onder ons, vind je een beestenboel aan gloednieuwe producties. Denk aan Draakje Kokosnoot, The Happos Family, The Owl and Co en Jungle Bunch.

Boomerang Cinema
Tover de woonkamer elke vrijdagavond om in de Boomerang Cinema. In de hele maand december zijn de volgende films te zien om 20.20 uur.

Vrijdag 1 december: Alpha & Omega 5 - Family Vacation
Vrijdag 8 december: The Big Bad Fox + Baby Delivery + Saving Christmas
Vrijdag 15 december: Alpha & Omega 7 - The Big Fureeze
Vrijdag 22 december: Tom & Jerry: A Nutcracker Tales
Vrijdag 29 december: The Jungle Bunch: Old Jim's Treasure + The Owl & Co: The Dragon Invasion

’s Avonds geen tijd? Geen probleem! Elke zaterdagochtend om 09:45 uur draait de film gewoon nog een keer.

Zo kom je de decembermaand wel door! Geniet er van en laat ons vooral weten hoe jij de kerstvakantie doorbrengt. Tot snel!
16 Reacties 16
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Even off topic:En ik neem aan dat voor die gene die niet xl hebben( ik heb alle zenders xl) serieus request en top 2000 zoals elk jaar goed te volgen is?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Gekozen voor mijn favoriet, Garfield, maar Tom & Jerry en Scooby Doo blijven ook gewoon super leuk,
heb gelukkig voordeel dat ik ze ook engels kan laten spreken, Nederlands is niet aan te horen ( Als Volwassenen) :yum:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Gekozen voor mijn favoriet, Garfield, maar Tom & Jerry en Scooby Doo blijven ook gewoon super leuk,
heb gelukkig voordeel dat ik ze ook engels kan laten spreken, Nederlands is niet aan te horen ( Als Volwassenen) :yum:


Goh dat verbaast mij niet:stuck_out_tongue_winking_eye:
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Ik sluit me aan bij Dave, voor wat betreft het hele verhaal incl. de audio-voorkeur... :sunglasses:

CcCm

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom elke keer kinderzenders als zender van de maand??? Niet iedereen heeft kinderen!
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Jpragt wrote:
Ziggo heeft geen intresse in wat jij wil zien alleen maar je geld binnen halen en meer niet.
Goede tip stap ook over naar kpn

KPN een "Goede tip"? Haha. Vind ik altijd zo grappig. Mensen die het gras bij de buren groener vinden maar ondertussen wel (weer) hier langs komen om een beetje te klagen, om het klagen. Lekker, dat lucht vast op.

Als je met een Ziggo dienst/zenderpakket/doorgifte/... een probleem hebt, open daarvoor dan even een apart topic, beschrijf je probleem en wie weet zijn er klanten die je kunnen helpen omdat ze het ook hebben of gehad hebben. Ben je geen klant (meer), dan kun je echt beter een goed boek gaan lezen. Geeft rust, serieus.

Fijn weekend!

CcCm wrote:
Waarom elke keer kinderzenders als zender van de maand??? Niet iedereen heeft kinderen!

Je zou ook kunnen vragen "Waarom elke keer een zender van de maand?" :sunglasses: ...ik heb ook geen kinderen, maar kan een leuke zender waar je normaal nooit naar kijkt (...waarschijnlijk omdat je geen kinderen hebt) best wel waarderen en al helemaal omdat het 'een cadeautje' is. Iets met een gegeven paard enzo. :wink:
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Jpragt wrote:
Typisch een antwoord van een medewerker van ziggo.
Als ziggo echt beter is als kpn dan zorgt ziggo ook voor zijn klanten en laat ze niet barsten als er een probleem is

Als Ziggo me 'wil hebben' valt er best over te praten, ... :wink:

Als je toch niks te doen hebt, kijk voor de gein ook eens op de fora van KPN/T-Mobile/Xs4all/Vodafone/etc. ook daar lang niet allemaal tevreden klanten hoor. Ook daar zijn beroepsklagers te vinden die alleen maar begrip kunnen tonen voor wat ze zelf vinden, die niet willen luisteren of meewerken aan een oplossing. Tja, we zijn een klagend volkje.

Ik heb geen idee wat je probleem is, want je hebt er nog steeds geen topic voor geopend dus vooralsnog kunnen we je hier niet helpen. Maar volgens mij wil je dat ook helemaal niet (meer). Toch? Je bent nu immers elders een tevreden klant. Geniet ervan, zo lang het je goeddunkt.
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Vermoeiend...


On-topic dan maar! Had ik al gezegd dat Garfield mijn favoriet is? :stuck_out_tongue_winking_eye:
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
CcCm wrote:
Waarom elke keer kinderzenders als zender van de maand??? Niet iedereen heeft kinderen!

Vaak genoeg zenders als RTL Lounge, RTL Crime, Horse & Country etc. als zender van de maand geweest.

Ik heb btw gestemd op The Flinstones, Fred denkt het altijd beter te weten.. maar komt er vaak op lachwekkende wijze achter dat Barney toch iets verstandiger is 😛
sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes
robbo wrote:
Even off topic:En ik neem aan dat voor die gene die niet xl hebben( ik heb alle zenders xl) serieus request en top 2000 zoals elk jaar goed te volgen is?


Daar hebben we het Eventkanaal voor, elk jaar op kanaaltje 999. En zap eens....daar is NPO 101 al op voor " Serieus request " straks en dan op 25 december NPO Cultura. Dat wordt weer genieten voor het eind van het jaar!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ziggo medewerkers hebben als naam: "NAAM Ziggo" Jpragt

De rest zijn klanten op dit klant helpt klant forum.

Jpragt wrote:
Als ziggo echt beter is als kpn dan zorgt ziggo ook voor zijn klanten en laat ze niet barsten als er een probleem is

Als je een probleem hebt meldt het dan hier, dan kan er een oplossing gezocht worden.

Of je kunt op weg geholpen worden door andere (soms zeer technische en ervaren) andere klanten of als het Ziggo gerelateerd is dan komen Ziggo moderators in actie op werkdagen, zij zijn zeer effectief.
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Be rt, we vallen in herhaling denk ik en meneer Jpragt heeft inmiddels een apart topic geopend: https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/abbo-opzeggen-22851 ...en zo kunnen we hier weer verder met 'de zender van de maand'. Leuk!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
On topic weer junior, misschien kan Marianne Ziggo dit topic opschonen.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
***Off topic reacties verwijderd van @Pragt door moderator***
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
sebas14 wrote:
robbo wrote:
Even off topic:En ik neem aan dat voor die gene die niet xl hebben( ik heb alle zenders xl) serieus request en top 2000 zoals elk jaar goed te volgen is?


Daar hebben we het Eventkanaal voor, elk jaar op kanaaltje 999. En zap eens....daar is NPO 101 al op voor " Serieus request " straks en dan op 25 december NPO Cultura. Dat wordt weer genieten voor het eind van het jaar!


Is bekend! En zonet ook weer ontdekt.. Maar even voor de zekerheid gevraagd:slight_smile: ik heb uberhaupt xl dus.... Zo weer on topic:)
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ps. Helemaal vergeten om mijn favoriet te melden. En dat is Tom en Jerry
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic