1
Vraag
2
Reageer en help mee
markouw

Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De service nog steeds slecht..wij staan nu met de rug tegen de muur

vanwege omstandigheden zijn we terug bij ziggo maar o jee.. het gaat al weer fout, ook bij de aanmelding, er worden 2 pakket geleverd voor mobiel waaraan 2 jaar contract zit en helemaal niet bestaan, wij wilde een maandabonnement en dit was volgens de ziggo medewerker mogelijk ... dus niet... oké ... ik bel de volgende dag terug krijg iemand van de afdeling escalatie aan de lijn en deze heer gaf het klopt dit kan helemaal niet het pakket wat ze u hebben verkocht.. toen vroeg de medewerker van de escalatie mij had u nog meer besteld ja gave wij aan het alles in 1 pakket na minuut of 5 in de wacht staan gaf dhr aan ik kan de order niet vinden, wij gave aan dat we een bevestiging hadden ontvangen..( ik gaf aan is het niet beter om een nieuwe order aan te maken ) toen na een aantal minuten had hij hem gevonden ik gaf ook aan kan u niet beter een nieuwe order aanmaken, dhr gaf aan dat is niet nodig want dan duurt het langer..dus oke hij zal het wel weten... vandaag zou ik door de afdeling opzeggingen tussen 12:00 - 13:00 terug worden terug gebeld vanwege het gezeur ( het wordt nog erger) wij zitten te wachten dus dhr belt niet. ik ga naar de orderstatus van mijn bestelling kijken staat deze nog niet gepland. maar het wordt nog erger deze casus ( want niemand kan je helpen binnen ziggo) ik vroeg ook nog aan dhr. van de afdeling welke dienst heb je morgen dhr gaf aan dat hij een dagdienst heeft.. ik bel u morgen terug. ik maar rond 14:30 vandaag gebeld na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg van de medewerkster te horen u order staat vast. ik moet een nieuwe order aanmaken..want kan er nu nog verkeerd gaan bij ziggo..beloofte komen ze niet na, ze kunnen niet waar maken wat ze willen leveren dus geen productkennis, ze luisteren niet naar de klant ik geef aan kan u niet een beter order aan maken, dan sta je nog 20 minuten in de wacht... en dat je dan niet terug wordt gebeld vind ik nog schandalig.. de indruk is perfect hoor ziggo ook de medewerkers die mij helpen ik heb nu alleen nog maar teruledurstelling gehad maar niemand die je kan helpen..

Het wordt nu ook leuk Ziggo zou voor zorgen dat ons telefoonnummer niet door Vodafone wordt opgezet nog niet ijskoud hebben we ziggo neergelegd krijgen we een sms op 14 maart 2021 wordt ons telefoonnummer overgenomen..wat maken nu nog mee.

Naar de afdeling sale zeggen ze de order staat vast na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan, bij de afdeling opzegging zeggen ze vandaag wordt het pakket geleverd.
Ik ben erg nuchter maar hoe kan het als je track en track nummer op verzamelen staat en ziggo zeg het wordt vandaag geleverd...De geloofwaardig is gewoon weg..ik ben na een half jaar terug bij ziggo en heb nog niks maar gelazer wordt nog groter...We kunnen niks voor doen..terwijl 3 medewerkers zeggen u order staat vast. En niemand kan wat.. WAT ZOU U DOEN IK ben al op zoek naar een telefoonnummer van een leidinggevende ... ik sta als klant met me rug tegen de muur.:rage:

Het word nog leuker.. dhr M.V. van de afdeling opzegging en dhr J. (voornaam) ook van de afdeling opzeggingen hebben nu gezorgd dat een paar uur moeten wachten voor niks en de ergernis is nog groter...ik zou vandaag me pakket ontvangen volgens deze heren, en nu moet de order weer opnieuw gemaakt worden wie zeg dat het nu wel goed gaat...

Wie kan mij helpen..

ook met vodaphone hebben we nu ellende dankzij ziggo medewerkers, zelfs de medewerkers zeg dat een rotzooi is, de medewerker dhr M.V. van de afdeling opzeggingen heeft gezegd dat we de simkaarten niet moesten aannemen, vandaag werden ze geleverd en deze geweigerd zoals ziggo zeg... de medewerker van de winkel van Vodafone geeft aan dat is stom geweest je had ze gewoon kunnen aannemen dan had het nummer niet overgezet en je heb 14 dagen bedenktijd..en had je bij tele2 ook geen gezeur want dankzij ziggo moeten wij tele2 in de gaten houden dat we ons nummer niet kwijt raken..

wat heeft de klant nu wel :
Dus nu verkeerder contracten, verkeerde voorlichting, totaal geen service, geen pakket, geen aansluiting,
Hoop ellende, geen televisie, geen internet.
Allemaal losse beloftes.
klant weet nu niet meer wat hij moet doen.
telefoonkosten door ziggo
:rage:

Niet:

  • geen apparatuur
  • geen eerlijke informatie
  • boosheid / teleurstelling ( maar dat interesseert de medewerkers van ziggo niet)
  • en geen service ervaren.

update :

Ik mag als klant nu zelf vodaphone bellen om het probleem wat ziggo heeft veroorzaakt weer terug te draaien (leuk he).
96 Reacties 96
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb 3 bevestiging gehad en wat moet ik geloven
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Wees lief tegen Lycke & wie dan ook bij Ziggo. Kwaad worden is zinloos.
En hou het kort = duidelijk.
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,


Het gaat nu misschien eindelijk lukken ik heb eindelijk een track en track nummer ontvangen, Ik ga niet verder op de casus in dit verhaal is bij ziggo bekend.
Alleen bij mijn nieuwe klantnummer wil ik graag dat mijn account naam wordt veranderd nu staat er bij mij als accountnaam mijn mailadres dus iedereen kan deze dan zien.
Kan u mij helpen hoe ik mijn account naam kan veranderen op mijn nieuwe klantnummer ?

gr.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
markouw Laat alle wijzigingen even over aan Lycke Ziggo
Als er een aantal wijzigingen zijn geweest of mogelijk nog lopen, even helemaal niets doen, anders gaat het systeem weer over de rooie en dat wil je niet meer meemaken, daar heb je al ervaring genoeg mee gehad.:relaxed:
Waarschijnlijk is even een nieuw account aangemaakt met een unieke naam en zijn de anderen verwijderd of worden nog verwijderd en dat wil je niet verstoren, denk ik.
Verder kan niemand ergens je accountnaam zien online.
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Bert

bedankt voor reactie,
het vervelende dat ik op diverse malen ben geadviseerd telefonisch en Facebook en niks werkte.
ik kwam maar niet verder ik ben zelfs gestuurd naar ziggoshop maar toen ik thuis kwam hetzelfde probleem alles op het oude klantnummer besteld en dit liep vast.
Zelfs ik als klant had dit voorgesteld en dan merk je niet luisteren naar de klant gewoon je eigen zin doen want heeft die er verstand van, dit is ook tegen me gezegd. Maar oké het komt nu oké
bedankt medewerkers van ziggo
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Even update,

Zo hehe, nog niet alles werkt maar ik kan internetten en televisie kijken..eindelijk, ben er blij mee...hopen dat het zo blijft zonder storingen..
Ik kan niet wachten op nieuwe box van ziggo
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Mooi. Zie je nou wel. Altijd rustig blijven en op Lycke en Bert vertrouwen.:wink:
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
beste Hanh,

Als je weet wat ik in een half jaar heb meegemaakt om alleen een abonnement te krijgen bij ziggo dat is echt een story voor " kan niet waar zijn". Je merk als klant dat er veel medewerkers bij ziggo hun mond een douw geven en daarmee bedoel ik mee ga eerst na vraag doen bij een collega of zo voordat je de klant verkeerd advies geeft. wat is zoveel keren mee heb gemaakt.
ik heb 3 dagen geleden gemerkt bij sim-only aanvraag.. ik zou abbonement krijgen van red-togheter ( het duurste abonnement) voor 10 euro per maand opzegbaar zo zou ik krijgen onbeperkt bellen en 10 gb internet en nou komt het mooiste...ik kreeg contract wat niet bestaat en op het contract stond ook niets wat ik zou krijgen, het is dat ik wakker was want anders had ik ipv per maand opzegbaar een 2 jr abonnement zonder bellen en internet vast gezetten en ook mijn eigen nummer kwijt geweest. Dus je moet opletten wat je aangeboden krijgt ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is van Ziggo met verkopen.
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bert en lychee bedankt tot zover voor jullie hulp.:grinning:
En sorry voor de ondertoon maar zoals jullie al via de privemail weten dat ik geen stap verder kwam.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
markouw Het zou ook een beetje aan jezelf kunnen liggen. Opwinding helpt niet om iets voor elkaar te krijgen. Eerst 1 biertje nemen, ofzo. Niet teveel, dat werkt ook niet. En hier op de Community ben je met echte problemen het beste uit. Waar of niet?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Graag gedaan en veel succes verder.:relaxed:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/de-rampen-ding-begin-nu-al-ziggo-geeft-tegenwerking-38274

markouw wrote:
Ik moet om hierop community elke keer een andere pasword aanvragen gaat lekker hoor ziggo..
Ik heb de afgelopen dagen niks als gezeur met dierampenbox wat horizon heet..beeld bevriest, beeld blokken, geen beeld, zwart beeld en dan valt de internet verbinding ook nog weg... En dan bel je naar ziggo ...ja u moet op de monteur wachten..
Ik heb ook al een aantal malen gevraagd of ik de nieuwe box kan krijgen ..nee daar gaan de medewerkers van ziggo over..dus jekan het bekijken klant..en dan lees je hiet positieve berichten over en jij als klant zit met zo rampending metfoutmeldingen etc...
Dan zal van de week wel weer iemand bellen .. We zien dat u niet te vreden ben met de service nee vind je het gek..lekker tvkijken..en dan krijg je nog een schop na met een commercieel " dat is het plezier bij ziggo " en dan krijg je vzn medewerker ooknog te horen ik heb thuis ook ziggo en geen storingen..
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja hoor elke keer als ik op de community wil inloggen moet elke keer nieuw wachtwoord aanvragen echt niet leuk..
Ook met ziggo go wil ik opname plannen ook dat lukt niet als ik opname indruk krijg ik de melding lukt niet.. Probeer later nog eens ook dat lukt niet.. Ook heb ik de app aantal malen de app opnieuw geïnstalleerd heb ook geen idee wat ik kan doen..
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben er al achter mijn mediabox staat weer niet inde app bij instellingen dat is ook 1 van de zoveelste storingen wanneer hou het eens op met die storingen want het lontje gast steeds korter worden..
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben op vakantie en we kunnen niet op afstand de mediabox bedienen via ziggo go app en ik zie ook de box niet in de instellingen staan en volgens ziggo moet alles werken dus niet.. Wat een ellende metdie mediabox foutmelding na foutmelding opname problemen met tv kijken bevries en het lig niet aan de mediabox wat de medewerkster heeft ook horizon en maak deze problemen niet mee.. Wat kan ik hiermee.. Zoek oplossing ziggo... Deze klant heeft al genoeg problemen meegemaakt.. Helaas kan ik op dit moment of niks opnoemen wat goed is gegaan ik even goeie aansluiting gehad maar dat was voor 24 uur en daarna alleen maar geouwe zeur...
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maar nu kom het gisteren konden we wel op afstand programmeren... Dus aan de box mankeert niks het is gewoon een rotzooi spul.. Echt waar...
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Kun jij hier nog wat mee Be rt ? Sterkte....
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Willem-A Dit kan beter een Ziggo moderator oppakken Lycke Ziggo was al in dit topic aanwezig.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Be rt ,

snap ik. Ik heb het e.e.a. doorgelezen, en vrees dat andere klanten niet veel meer kunnen uitrichten... Even op Lycke wachten dan maar.
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi ik heb voor het weekend nog contact gehad met ziggo en kreeg allemaal fouertmelding beeld blokte beeld wordt zwart. Ik heb ook aangedrwgeven dat in ziggo go geen mediabox te zien bij instellingen dan krijg je via 0900 nr te horen dat hoort zo.. Ja oké hymaar hier loopt een klant tegen aan.. Maar de klant komt niet verder.. Maar ben al een paar weken asshoddbezig.. Nu komt er volgende week een monteur dit had al voor mijn vakantie moeten gebeuren....maar de klant weet niks.. Ik weet wat de monteur gaat zeggen ja maar ziggo moet toch wxxveten dat het aan elkaar gkokoekoppeld moet worden..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic