vanwege omstandigheden zijn we terug bij ziggo maar o jee.. het gaat al weer fout, ook bij de aanmelding, er worden 2 pakket geleverd voor mobiel waaraan 2 jaar contract zit en helemaal niet bestaan, wij wilde een maandabonnement en dit was volgens de ziggo medewerker mogelijk ... dus niet... oké ... ik bel de volgende dag terug krijg iemand van de afdeling escalatie aan de lijn en deze heer gaf het klopt dit kan helemaal niet het pakket wat ze u hebben verkocht.. toen vroeg de medewerker van de escalatie mij had u nog meer besteld ja gave wij aan het alles in 1 pakket na minuut of 5 in de wacht staan gaf dhr aan ik kan de order niet vinden, wij gave aan dat we een bevestiging hadden ontvangen..( ik gaf aan is het niet beter om een nieuwe order aan te maken ) toen na een aantal minuten had hij hem gevonden ik gaf ook aan kan u niet beter een nieuwe order aanmaken, dhr gaf aan dat is niet nodig want dan duurt het langer..dus oke hij zal het wel weten... vandaag zou ik door de afdeling opzeggingen tussen 12:00 - 13:00 terug worden terug gebeld vanwege het gezeur ( het wordt nog erger) wij zitten te wachten dus dhr belt niet. ik ga naar de orderstatus van mijn bestelling kijken staat deze nog niet gepland. maar het wordt nog erger deze casus ( want niemand kan je helpen binnen ziggo) ik vroeg ook nog aan dhr. van de afdeling welke dienst heb je morgen dhr gaf aan dat hij een dagdienst heeft.. ik bel u morgen terug. ik maar rond 14:30 vandaag gebeld na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg van de medewerkster te horen u order staat vast. ik moet een nieuwe order aanmaken..want kan er nu nog verkeerd gaan bij ziggo..beloofte komen ze niet na, ze kunnen niet waar maken wat ze willen leveren dus geen productkennis, ze luisteren niet naar de klant ik geef aan kan u niet een beter order aan maken, dan sta je nog 20 minuten in de wacht... en dat je dan niet terug wordt gebeld vind ik nog schandalig.. de indruk is perfect hoor ziggo ook de medewerkers die mij helpen ik heb nu alleen nog maar teruledurstelling gehad maar niemand die je kan helpen..
Het wordt nu ook leuk Ziggo zou voor zorgen dat ons telefoonnummer niet door Vodafone wordt opgezet nog niet ijskoud hebben we ziggo neergelegd krijgen we een sms op 14 maart 2021 wordt ons telefoonnummer overgenomen..wat maken nu nog mee.
Naar de afdeling sale zeggen ze de order staat vast na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan, bij de afdeling opzegging zeggen ze vandaag wordt het pakket geleverd.
Ik ben erg nuchter maar hoe kan het als je track en track nummer op verzamelen staat en ziggo zeg het wordt vandaag geleverd...De geloofwaardig is gewoon weg..ik ben na een half jaar terug bij ziggo en heb nog niks maar gelazer wordt nog groter...We kunnen niks voor doen..terwijl 3 medewerkers zeggen u order staat vast. En niemand kan wat..
WAT ZOU U DOEN IK ben al op zoek naar een telefoonnummer van een leidinggevende ... ik sta als klant met me rug tegen de muur.:rage:
Het word nog leuker.. dhr M.V. van de afdeling opzegging en dhr J. (voornaam) ook van de afdeling opzeggingen hebben nu gezorgd dat een paar uur moeten wachten voor niks en de ergernis is nog groter...ik zou vandaag me pakket ontvangen volgens deze heren, en nu moet de order weer opnieuw gemaakt worden wie zeg dat het nu wel goed gaat...
Wie kan mij helpen..
ook met vodaphone hebben we nu ellende dankzij ziggo medewerkers, zelfs de medewerkers zeg dat een rotzooi is, de medewerker dhr M.V. van de afdeling opzeggingen heeft gezegd dat we de simkaarten niet moesten aannemen, vandaag werden ze geleverd en deze geweigerd zoals ziggo zeg... de medewerker van de winkel van Vodafone geeft aan dat is stom geweest je had ze gewoon kunnen aannemen dan had het nummer niet overgezet en je heb 14 dagen bedenktijd..en had je bij tele2 ook geen gezeur want dankzij ziggo moeten wij tele2 in de gaten houden dat we ons nummer niet kwijt raken..
wat heeft de klant nu wel :
Dus nu verkeerder contracten, verkeerde voorlichting, totaal geen service, geen pakket, geen aansluiting,
Hoop ellende, geen televisie, geen internet.
Allemaal losse beloftes.
klant weet nu niet meer wat hij moet doen.
telefoonkosten door ziggo
:rage:
Niet:
- geen apparatuur
- geen eerlijke informatie
- boosheid / teleurstelling ( maar dat interesseert de medewerkers van ziggo niet)
- en geen service ervaren.
update :
Ik mag als klant nu zelf vodaphone bellen om het probleem wat ziggo heeft veroorzaakt weer terug te draaien (leuk he).