1
Vraag
2
Reageer en help mee
markouw

Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De service nog steeds slecht..wij staan nu met de rug tegen de muur

vanwege omstandigheden zijn we terug bij ziggo maar o jee.. het gaat al weer fout, ook bij de aanmelding, er worden 2 pakket geleverd voor mobiel waaraan 2 jaar contract zit en helemaal niet bestaan, wij wilde een maandabonnement en dit was volgens de ziggo medewerker mogelijk ... dus niet... oké ... ik bel de volgende dag terug krijg iemand van de afdeling escalatie aan de lijn en deze heer gaf het klopt dit kan helemaal niet het pakket wat ze u hebben verkocht.. toen vroeg de medewerker van de escalatie mij had u nog meer besteld ja gave wij aan het alles in 1 pakket na minuut of 5 in de wacht staan gaf dhr aan ik kan de order niet vinden, wij gave aan dat we een bevestiging hadden ontvangen..( ik gaf aan is het niet beter om een nieuwe order aan te maken ) toen na een aantal minuten had hij hem gevonden ik gaf ook aan kan u niet beter een nieuwe order aanmaken, dhr gaf aan dat is niet nodig want dan duurt het langer..dus oke hij zal het wel weten... vandaag zou ik door de afdeling opzeggingen tussen 12:00 - 13:00 terug worden terug gebeld vanwege het gezeur ( het wordt nog erger) wij zitten te wachten dus dhr belt niet. ik ga naar de orderstatus van mijn bestelling kijken staat deze nog niet gepland. maar het wordt nog erger deze casus ( want niemand kan je helpen binnen ziggo) ik vroeg ook nog aan dhr. van de afdeling welke dienst heb je morgen dhr gaf aan dat hij een dagdienst heeft.. ik bel u morgen terug. ik maar rond 14:30 vandaag gebeld na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg van de medewerkster te horen u order staat vast. ik moet een nieuwe order aanmaken..want kan er nu nog verkeerd gaan bij ziggo..beloofte komen ze niet na, ze kunnen niet waar maken wat ze willen leveren dus geen productkennis, ze luisteren niet naar de klant ik geef aan kan u niet een beter order aan maken, dan sta je nog 20 minuten in de wacht... en dat je dan niet terug wordt gebeld vind ik nog schandalig.. de indruk is perfect hoor ziggo ook de medewerkers die mij helpen ik heb nu alleen nog maar teruledurstelling gehad maar niemand die je kan helpen..

Het wordt nu ook leuk Ziggo zou voor zorgen dat ons telefoonnummer niet door Vodafone wordt opgezet nog niet ijskoud hebben we ziggo neergelegd krijgen we een sms op 14 maart 2021 wordt ons telefoonnummer overgenomen..wat maken nu nog mee.

Naar de afdeling sale zeggen ze de order staat vast na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan, bij de afdeling opzegging zeggen ze vandaag wordt het pakket geleverd.
Ik ben erg nuchter maar hoe kan het als je track en track nummer op verzamelen staat en ziggo zeg het wordt vandaag geleverd...De geloofwaardig is gewoon weg..ik ben na een half jaar terug bij ziggo en heb nog niks maar gelazer wordt nog groter...We kunnen niks voor doen..terwijl 3 medewerkers zeggen u order staat vast. En niemand kan wat.. WAT ZOU U DOEN IK ben al op zoek naar een telefoonnummer van een leidinggevende ... ik sta als klant met me rug tegen de muur.:rage:

Het word nog leuker.. dhr M.V. van de afdeling opzegging en dhr J. (voornaam) ook van de afdeling opzeggingen hebben nu gezorgd dat een paar uur moeten wachten voor niks en de ergernis is nog groter...ik zou vandaag me pakket ontvangen volgens deze heren, en nu moet de order weer opnieuw gemaakt worden wie zeg dat het nu wel goed gaat...

Wie kan mij helpen..

ook met vodaphone hebben we nu ellende dankzij ziggo medewerkers, zelfs de medewerkers zeg dat een rotzooi is, de medewerker dhr M.V. van de afdeling opzeggingen heeft gezegd dat we de simkaarten niet moesten aannemen, vandaag werden ze geleverd en deze geweigerd zoals ziggo zeg... de medewerker van de winkel van Vodafone geeft aan dat is stom geweest je had ze gewoon kunnen aannemen dan had het nummer niet overgezet en je heb 14 dagen bedenktijd..en had je bij tele2 ook geen gezeur want dankzij ziggo moeten wij tele2 in de gaten houden dat we ons nummer niet kwijt raken..

wat heeft de klant nu wel :
Dus nu verkeerder contracten, verkeerde voorlichting, totaal geen service, geen pakket, geen aansluiting,
Hoop ellende, geen televisie, geen internet.
Allemaal losse beloftes.
klant weet nu niet meer wat hij moet doen.
telefoonkosten door ziggo
:rage:

Niet:

  • geen apparatuur
  • geen eerlijke informatie
  • boosheid / teleurstelling ( maar dat interesseert de medewerkers van ziggo niet)
  • en geen service ervaren.

update :

Ik mag als klant nu zelf vodaphone bellen om het probleem wat ziggo heeft veroorzaakt weer terug te draaien (leuk he).
96 Reacties 96
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Kun je in enkele korte punten laten weten welke problemen je hier besproken wilt zien?
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na alle beloftes dat ik gebruik kan maken van ziggo.. ?
Ik heb mijn naam, adres, bankar. id bewijs wat hebben ze nog meer nodig dat ik gebruik kan maken van ziggo.
Ik wordt naar de winkel gestuurd op advies van ziggo, en kan nu nog geen gebruik maken van ziggo terwijl er word gezegd je krijg de aparatuur mee.

Vertel mij maar hoe ik gebruik kan maken van ziggo producten ?
want ik doe me aanmelden, en vervolgend zie ik niks terwijl door de afdeling mij word verzekerd dat het vandaag zou krijgen volgend de afdeling opzeggingen ( ik laat uit respect de naam van de medewerker weg).
Hoe kom ik als klant binnen bij ziggo ? hoe wordt ik serieus genomen door de medewerkers van ziggo ?
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Weer update wat een klant kan meemaken bij ZIGGO;

  • volgens de medewerker zouden via de mobiele nummer gebeld zijn.
  • Iedereen die een mobiel heeft weet als er een oproep is gemist dat dit in je mobiel komt te staan, in beiden mobiels staan geen gemisten oproepen...wat moet je na zoveel meegemaakt te hebben hiervan denken...
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vertel mij hoe ik abonnement kan krijgen bij Ziggo, dat is mij vraagstelling ?
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Update : de medewerker zeg dat er notitie staan.. wat kan een klant daarmee, er staat niks op een mobiele telefoon van gemiste oproepen.. wat moet ik doen om klant te worden bij Ziggo, dit is mijn vraagstelling, wie kan mij helpen ?
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Naar aanleiding van het bezoek bij de ziggoshop en een bestelling geplaatst kreeg ik vanavond via de mail de bevestig binnen en opnieuw kreeg ik het op mijn oude klantnummer binnen terwijl er was geadviseerd op een andere nummer te doen en dit had de medewerkster van de ziggoshop gedaan want ze liet het ons zien..dus weer bellen naar ziggo.

zojuist de zoveelste medewerker van Ziggo gebeld ik ben er zeker uren mee bezig geweest om een opening binnen ziggo te vinden..echt een schande zeg...een collega van de afdeling escalatie zag dat het niet klopt..hehe... als je een track en track nummer krijg moet een levering gegeven moment van status veranderen.. maar deed de mijne niet..terwijl alle belofte zijn gedaan..ik ben echt moe zeg.. ik ben afhankelijk van ziggo en daarom anders had ik al een andere provider gezocht...maar de medewerkster bel me morgen terug hoe en wat..ik gaf ook aan dat me dit al door 2 medewerkers was belooft en zij gaf aan dat ze echt deed..ik heb geen keus bij ziggo, het is toch erg dat je van 1 persoon afhankelijke ben bij ziggo...ik hoop dat ze me terug be
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En even van de mede ziggo collega's hier mijn vraagstelling wat moet een klant doen om een abonnement te krijgen bij ziggo ?
via de medewerkers lukt het niet
via de Ziggo shop lukt het niet.
via de telefoon lukt het niet
via een klachtenformulier invullen lukt het niet..

Dus mijn vraagstelling opnieuw, hoe wordt ik klant bij ziggo en wanneer krijg mijn apparatuur ?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Je probleem is voorgelegd aan een Moderator. Die zijn erg goed in het oplossen van opmerkelijke tegenslag. Er zal er spoedig een langskomen.
Ziggo klanten kunnen niets voor je doen.
Gr Han
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Han,

Het is dat ik afhankelijk ben van Ziggo, maar het is toch een ... dat je als klant zoveel moeit moet doen en je kom geen stap verder... alles blijf hangen op mijn oude klantnummer en geeft aan dat het verkeerd gaat en toch gaan ze ermee verder, ook de medewerkster vanavond maar die gaf me het gevoel dat ze serieus was..( ik Hoop het)... want twee medewerkers van de afdeling escalastie zouden me ook helpen en terug bellen maar dit is niet gebeurt. maar morgen weer een nieuwe dag...maar ik ga opzoek naar een telefoonnummer of emailadres van een leidinggevende en laat de casus zien wat er gebeurt is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Hey markouw . Jeetje, wat een chaos! Het gaat duidelijk niet goed, maar wat er niet goed gaat is mij dan weer niet helemaal duidelijk. Ik denk dat het verstandig is dat we even telefonisch contact hebben. Wellicht dat het dan allemaal wat makkelijker wordt 🙂
Wil je me in een privebericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en gaat het helemaal goed komen!
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nana.. net gebeld door medewerker van ziggo...er wordt niet naar de klant geluisterd, verloting krijg geen pakket en welke radarrede dat heeft weet ik niet ... ik wordt hhoiyteen en weer gestuurd, wat moet ik doen om klant te woorden, ik kan nergens terecht..op klachtenkan niet ok wordt ook al niet gereageerd, ik ben afhankelijk van ziggo omdat de adls lijn hier niet oké is...anders had ik al lang naar Kpn gegaan...dus maar weer zelf naar ziggo gebeld en daar kreeg ik ook weer iemand aan de lijn en nu blijk dat mijn hele historie is verwijderd uit het systeem en kan weer vooraf aan beginnen...Is er iemand binnen ziggo die een klant wil helpen..het is echt een schande.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74991Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Heb je Lycke Ziggo van Ziggo al je geggevens gestuurd die ze gevraagd heeft?

Zij schreef: "Wil je me in een privebericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en gaat het helemaal goed komen!"

Klik op Lycke Ziggo haar naam en klik dan op Stuur bericht en geef je gegevens door op de pagina die dan in beeld komt.
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi Lycke, ik ben nieuw hier ik weet niet of het goed gaat maar ik heb je een bericht gestuurd, met mijn gegevens.
Ik hoop zsm van je te horen.

gr.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Kijk, nu gaan we de goede kant op. Op Lycke kun je vertrouwen.
Geloof me.
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nu nog de rest, want het vertrouwen is bij mij naar het nul punt. Het doen van een bestelling is al moeilijk het duidelijk maken bij een aantal collega’s dat als een pakket wordt verstuurt dat daar een track en tracé code krijgt zover kom ik niet.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8178Posts
  • 311Oplossingen
  • 3206Likes
pfffffff beetje chaotisch is dit wel...........
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja daar loop ik tegen aan als klant het echt een ***. Ik gebruik deze woorden nooit. Maar ik ben nu echt boos.
markouw
Topicstarter
Level 1
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou word ik weer kwaad nu zie ik dat het pakket pas op 19/3 geleverd wat een top service zeg
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Rustig aan, dat helpt het best.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic