Ten eerste, ik ben doof. En de ondertiteling is voor mij belangrijk.
Sinds 3 dagen terug stapte ik van Humax 5300c naar Next.
En ik stel in de instellingen de ondertiteling aan in. En op volgende dag zette ik de tv aan, bleek de ondertiteling ineens niet meer. Ik controleerde in de instellingen naar de ondertiteling. Bleek uitgesteld te zijn. Heel raar. Met Humax stond de ondertiteling constant aan. Met Next juist niet.
Paar uur later wilde ik de tv opnieuw gebruiken...ja hoor, de ondertiteling stond weer uit. Dus ik moet elke dag enof elke gebruik de ondertiteling elke keer aan instellen...zo irritant!
Met Humax stond de ondertiteling constant aan. Met Next juist niet.
Hoe krijg ik met Next de ondertiteling altijd AAN te instellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ken alleen de sinds jaar en dag ingeburgerde kretologie: voor doven én slechthorenden.
Dat begrip omvat alle categorieën audio-gehandicapten naar mijn mening.
Maar ook hierin heeft een ieder uiteraard zijn eigen voorkeur.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.