Na nu ruim een uur aan de telefoon gezeten te hebben en weer doorverbonden te zijn ben ik wachtende op een reactie op mijn vraag.
De knop voor pauzeren van mijn afstandsbediening HUMAX RM H01U werkt niet en heeft het ook niet gedaan.
Zodra ik deze indruk krijg ik rechts boven op het scherm een rondje te zien met daar een streep doorheen, wat ik ook probeer pauzeren lukt niet. En nu tijd genoeg sta (al meer dan 45 minuten in de wacht) ben ik nog geen stap verder.
Wie kan mij helpen zodat ik kan pauzeren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Rubini , welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk antwoord wilt op je vraag. Jammer dat de klantenservice dan een tijdje op zich laat wachten en dat je ook hier een poosje moet wachten op respons. Excuses daarvoor!
Zoals @Steefb al aangeeft, je kunt met een Humax box niet opnemen. Dit zit namelijk niet in je abonnement en de box heeft er ook geen opslagruimte voor.
Als je graag wilt kunnen opnemen, heb je een ander pakket nodig. Bijvoorbeeld: Internet Complete en TV Complete voor € 69,- per maand.
Daar krijg je een Mediabox XL bij, waarmee je kunt opnemen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je een humax-irhd-5300c?
Humax IRHD 5300c | Klantenservice | Ziggo
Dat werkt dus alleen als je een harde schijf aansluit.
Hey @Rubini , welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk antwoord wilt op je vraag. Jammer dat de klantenservice dan een tijdje op zich laat wachten en dat je ook hier een poosje moet wachten op respons. Excuses daarvoor!
Zoals @Steefb al aangeeft, je kunt met een Humax box niet opnemen. Dit zit namelijk niet in je abonnement en de box heeft er ook geen opslagruimte voor.
Als je graag wilt kunnen opnemen, heb je een ander pakket nodig. Bijvoorbeeld: Internet Complete en TV Complete voor € 69,- per maand.
Daar krijg je een Mediabox XL bij, waarmee je kunt opnemen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.