1
Vraag
2
Reageer en help mee
bennemans

Gedreven Raadgever
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

De goedkoopste settopbox op bol.com: er is een reden dat Ziggo Mediabox bestaat! 😉

https://youtu.be/ZML3z52dulc

Ben best trots op deze video. Wat vinden jullie van de langere filmpjes?

4 Reacties 4
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2118Posts
  • 78Oplossingen
  • 1012Likes

@bennemans ik denk dat de vergelijking tussen een settopbox en een mediabox van Ziggo een beetje een vergelijking is tussen appels en peren. 

bennemans
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Hoezo? 😀

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2118Posts
  • 78Oplossingen
  • 1012Likes

Nou @bennemans jouw TV box en bijvoorbeeld een Mediabox Next zijn twee verschillende apparaten. Om één verschil te noemen: met de TV box die jij aanhaalt kun je streamen en met een Mediabox Next kun je live TV kijken. Beide apparaten hebben voor- en nadelen en dat is ook logisch want het zijn twee verschillende apparaten.

bennemans
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Mediabox is echt gericht op het bieden van de Ziggo services waar je voor betaald. De TV apps en functies die meer van een TV box af hebben zijn gewoon extra's voor een betere ervaring. Mediabox hoort echt bij Ziggo & de streaming van Ziggo Live TV en Movies & Series is dieper ingebouwd. Het is echt wel een verschil. Maar... ik zie toch geen reden om het niet allebij gewoon settopboxen te noemen. (Waarbij de Mediabox iets meer op Ziggo diensten afgesteld is). Ik vind dit wel een interessante discussie dus ik hoor graag van je! 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic