1
Vraag
2
Reacties
BF11

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De gegevens konden niet worden opgehaald. Probeer het op een later tijdstip nogmaals. (Ziggo + HN)

Hallo, ik heb een hollandsnieuwe abonnement en Ziggo, hierdoor mag ik gebruik maken van een extra pakket, ik wil voor movies kiezen, dan kan ik deze ook nl. op mn telefoon bekijken. Alleen krijg ik het pakket niet geactiveerd en verschijnt steeds de melding 'De gegevens konden niet worden opgehaald. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.' . Kunt u dit oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @BF11,

Welkom op de Community! Ook leuk dat je Ziggo met hollandsnieuwe combineert, begrijpelijk dat je graag een gratis zenderpakket als Movies & Series L wil activeren.

Combivoordeel krijg je als de benodigde Ziggo- en hollandsnieuwe abonnementen op hetzelfde adres staan. Het is belangrijk dat je adres inclusief huisnummer en extensie bij hollandsnieuwe én ons overeenkomen.


Momenteel zie ik dat helaas niet. Wellicht komt dit omdat hollandsnieuwe net is aangevraagd, of dat de adressen nog niet overeenkomen.

In de hollandsnieuwe app kun je het adres van hollandsnieuwe opzoeken en eventueel wijzigen. 
Controleer je adresgegevens onder “meer" in de hollandsnieuwe app. Als je het adres wilt wijzigen, kies dan voor “Adres wijzigen".


Het kan tot 30 dagen duren voordat het combivoordeel actief wordt. Laat je anders in je Community profiel tussen haakjes weten om welk 06-nummer het gaat?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @BF11 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. Ik zal een moderator vragen om je verder te helpen.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @BF11,

Welkom op de Community! Ook leuk dat je Ziggo met hollandsnieuwe combineert, begrijpelijk dat je graag een gratis zenderpakket als Movies & Series L wil activeren.

Combivoordeel krijg je als de benodigde Ziggo- en hollandsnieuwe abonnementen op hetzelfde adres staan. Het is belangrijk dat je adres inclusief huisnummer en extensie bij hollandsnieuwe én ons overeenkomen.


Momenteel zie ik dat helaas niet. Wellicht komt dit omdat hollandsnieuwe net is aangevraagd, of dat de adressen nog niet overeenkomen.

In de hollandsnieuwe app kun je het adres van hollandsnieuwe opzoeken en eventueel wijzigen. 
Controleer je adresgegevens onder “meer" in de hollandsnieuwe app. Als je het adres wilt wijzigen, kies dan voor “Adres wijzigen".


Het kan tot 30 dagen duren voordat het combivoordeel actief wordt. Laat je anders in je Community profiel tussen haakjes weten om welk 06-nummer het gaat?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic