Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lycke Ziggo wrote:
Op kanaal 140 kan elke Ziggo klant de gehele maand maart genieten van dé digitale vrouwenzender van Nederland.
joma1966 wrote:
Ik ben heel blij met RTL lounge alleen jammer dat die niet in het standaard pakket zit. Overstappen is voor mij geen optie misschien een hint voor Ziggo:grin:
Lycke Ziggo wrote:joma1966 wrote:
Ik ben heel blij met RTL lounge alleen jammer dat die niet in het standaard pakket zit. Overstappen is voor mij geen optie misschien een hint voor Ziggo:grin:
Dat is natuurlijk juist het mooie van de zender van de maand. Zo kan je regelmatig een zender gratis kijken, zonder over te stappen op een hoger abonnement!
@Kaylee, @Theotje en voor de rest: in mijn oorspronkelijke bericht stond dat de zender van de maand voor alle klanten van Ziggo te zien is op kanaal 140. Hier moest ik helaas op terugkomen, nadat intern het een en ander uitgezocht is. De zender van deze maand (RTL lounge) is op tv enkel te ontvangen voor klanten die een smartcard gebruiken. Met Ziggo GO is de zender wel sowieso te zien voor alle klanten (dus ook klanten met digitale kabel TV). Dit komt -simpel gezegd- omdat de zender niet geschikt is voor signaal via de kabel. Excuses voor de eerdere onjuiste informatie!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.