Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

De Ziggo zender van de maand maart: RTL Lounge!

Maart is in aantocht. De maand waarop de vrieskou Nederland verlaat en we langzaamaan gaan dromen over lammetjes, paaseieren, bloemen en verliefdheid. De lente is in zicht:blossom::tulip::sunflower:. Tijd dus voor een lekker relaxte zender van de maand, RTL Lounge!

Op kanaal 140 kan elke Ziggo klant met digitale TV de gehele maand maart genieten van dé digitale vrouwenzender van Nederland. Geen digitaal TV abonnement? Dan is de zender gelukkig alsnog te zien via ZiggoGO.tv. De zender die normaal onderdeel is van Movies en Series XL zit vol met de beste series op het gebied van drama, liefde en lifestyle uit binnen- en buitenland. Kijk je liever online? Dat kan natuurlijk via de Ziggo GO app of via ZiggoGO.tv.
Donderdag 8 maart is het International Woman’s Day. Geniet in het kader daarvan dus extra van deze typische vrouwenzender. Die ook absoluut door mannen mag worden bekeken ;-).

Wat zie je zoal op deze mooie zender?

Grey’s Anatomy
Iedere werkdag vanaf 18.30 zie je niet 1, maar 2 afleveringen van deze Amerikaanse hitserie.
De serie toont een heerlijk meeslepend verhaal over het persoonlijke en professionele leven van Meredith Grey en haar collega’s van het Grey Sloan Memorial Hospital.
Seizoen 3 start op International Woman’s day, 8 maart!

Divorce
Elke vrijdag vanaf 20.30 uur begint je weekend met maar liefst 2 afleveringen van Divorce.
Deze officieuze mannelijke tegenhanger van het enorm populaire ‘Gooische Vrouwen’ laat het chaotische leven zien van 3 totaal verschillende mannen die na een mislukte relatie gaan samenwonen. Deze serie valt ook enorm in de smaak bij de mannen. Dat wordt lekker samen lachend voor de TV, dus!

GTST – De aflevering van morgen
Groot fan van GTST? Dan zit je bij RTL Lounge goed. Elke werkdag om 22.30 uur zie je hier de hele aflevering die de volgende werkdag pas te zien is op RTL4. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van de laatste roddels in Meerdijk.

Benieuwd wat RTL Lounge nog meer te bieden heeft? Neem een kijkje hier en natuurlijk op de zender zelf. Geniet ervan!

** informatie bijgewerkt op 15-03 **
16 Reacties 16
Kaylee

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

Op kanaal 140 kan elke Ziggo klant de gehele maand maart genieten van dé digitale vrouwenzender van Nederland.


Nou wij dus mooi niet. Er wordt gezegd dat dit niet in ons pakket zit. Alleen 996 geeft informatie weer en verwijst naar 140. 140 is niet beschikbaar.

Hoe kan dat Lycke?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Kaylee,

Lycke is nu aan het genieten van haar vrije avond, ik hoop niet dat jij en zij het erg vinden dat ik me ertussen meng 😉

Wie weet helpt het als je je abonnement opnieuw op je smartcard laadt. Dit kun je doen door in te loggen op Mijn Ziggo, klik dan op Producten, scrol dan naar beneden tot je de smartcard tegen komt waarop je die zender niet kunt zien, klik dan op Instellingen en klik als laatste op Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de ontvanger of tv, net wat je hebt, aan staan. En als je een losse smartcard hebt, moet die smartcard ook in het apparaat zitten op het moment dat je op Opnieuw Ophalen klikt.
Hopelijk zorgt dit ervoor dat je wel zender 140 kunt bekijken 🙂

Groet,
Evert
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Kaylee. Daarvoor moeten we even op onderzoek uit! Op welke manier kijk jij momenteel TV? Heb je meerdere TV's in huis en kan je de zender wel of niet zien, wanneer je inlogt op ziggogo.tv of in de Ziggo GO app?
Kaylee

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reactie. Er staat dat het niet mogelijk is om een smartcard op te halen. Op ziggo go kunnen wij het wel zien overigens.

Wij kijken met een Sony bravia die geschikt is voor digitale tv, wij gebruiken kabel. Tv in slaapkamer is niet smart, maar voor nu in ieder geval in de woonkamer graag zender de maand.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Bedankt voor je reactie, @Kaylee. Top dat het via ZiggoGo wel werkt.

Je geeft aan dat je TV geschikt is voor digitale TV via de kabel. Top! Zou je de TV eens opnieuw naar de zenders willen laten zoeken met dit stappenplan en ons vertellen of het hierna wel weer werkt? We horen graag van je!
Kaylee

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het werkt niet, 140 is nog steeds niet beschikbaar.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Kan je mij een privebericht sturen met je postcode en huisnummer, @Kaylee ? Dan kijk ik even je gegevens na.
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes
Ik ben heel blij met RTL lounge alleen jammer dat die niet in het standaard pakket zit. Overstappen is voor mij geen optie misschien een hint voor Ziggo:grin:
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Ik heb zojuist ook de stappenplan 2x uitgevoerd met mijn LG-LF590V uit 2015 en het blijkt dus dat ook mijn TV geschikt is voor digitale TV via de kabel. Dit gedaan om alleen maar te testen, ben namelijk in bezit van de Horizon box. Het kan zo maar zijn dat mijn tv verhuist naar de slaapkamer in de toekomst vandaar de test. Hij heeft 66 kabel-dtv en 47 kabelradio gevonden. Ik heb ook niet de mogelijkheid om kanaal 140 te bekijken. Is dat nu juist?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Theotje

Lycke Ziggo schreef in eerste bericht: "Geen digitaal TV abonnement? Dan is de zender gelukkig alsnog te zien via ZiggoGO.tv."

Je hebt nu Free to Air zenders te pakken 1, 2 en 3 in HD de rest in SD, heb je een CI+ module met een smartcard in je TV, dan heb je hetzelfde pakket als op je Horizon box en veel meer zenders in HD.
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Duidelijk, had al een vermoede. Denk dat dit ook het geval is van de vraagstelling van Kaylee waarom zij dus niet naar de zender van de maand kan kijken.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
joma1966 wrote:
Ik ben heel blij met RTL lounge alleen jammer dat die niet in het standaard pakket zit. Overstappen is voor mij geen optie misschien een hint voor Ziggo:grin:


Dat is natuurlijk juist het mooie van de zender van de maand. Zo kan je regelmatig een zender gratis kijken, zonder over te stappen op een hoger abonnement!


@Kaylee, @Theotje en voor de rest: in mijn oorspronkelijke bericht stond dat de zender van de maand voor alle klanten van Ziggo te zien is op kanaal 140. Hier moest ik helaas op terugkomen, nadat intern het een en ander uitgezocht is. De zender van deze maand (RTL lounge) is op tv enkel te ontvangen voor klanten die een smartcard gebruiken. Met Ziggo GO is de zender wel sowieso te zien voor alle klanten (dus ook klanten met digitale kabel TV). Dit komt -simpel gezegd- omdat de zender niet geschikt is voor signaal via de kabel. Excuses voor de eerdere onjuiste informatie!
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Lycke Ziggo wrote:
joma1966 wrote:
Ik ben heel blij met RTL lounge alleen jammer dat die niet in het standaard pakket zit. Overstappen is voor mij geen optie misschien een hint voor Ziggo:grin:


Dat is natuurlijk juist het mooie van de zender van de maand. Zo kan je regelmatig een zender gratis kijken, zonder over te stappen op een hoger abonnement!


@Kaylee, @Theotje en voor de rest: in mijn oorspronkelijke bericht stond dat de zender van de maand voor alle klanten van Ziggo te zien is op kanaal 140. Hier moest ik helaas op terugkomen, nadat intern het een en ander uitgezocht is. De zender van deze maand (RTL lounge) is op tv enkel te ontvangen voor klanten die een smartcard gebruiken. Met Ziggo GO is de zender wel sowieso te zien voor alle klanten (dus ook klanten met digitale kabel TV). Dit komt -simpel gezegd- omdat de zender niet geschikt is voor signaal via de kabel. Excuses voor de eerdere onjuiste informatie!


Dan ga ik er vanuit dat Kaylee niet in het bezit is van een Humax kasje bijv. de 5300 en een smartkaart.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Dat klopt :-). Ik heb met @Kaylee via priveberichten contact gehad en ze is inmiddels op de hoogte van de situatie.
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes
jammer nog 2 dagen rtl lounge kijken en dan? ik hou van grey anatomy kijken 1 van mijn favoriete programma's ben niet van GTST en the Bold kijken. Liefst kijk ik medische programma's
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @joma1966. Je hebt dus wel kunnen genieten van de zender van de maand! Soms is het ook maar beter dat je niet alle zenders wilt kijken. Dan komt men nooit meer achter de tv vandaan :wink: .
Wat de nieuwe zender van de maand wordt, wordt zondag middels een topic hier bekend gemaakt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic