Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

De Ziggo zender van de maand april: Nick Jr.

Regent het al weken, hangt de koelkast vol met vingerverf kunstwerken, en is het ‘simpelweg’ tijd om de kinderen even van de TV te laten genieten? Dan gaan ze deze maand zeker uit hun dak!

Alle Ziggo klanten genieten de hele maand april gratis van de zender Nick Jr. Kijk je digitale TV, dan vind je de zender op kanaalnummer 306. Ook is de zender uiteraard te zien op Ziggogo.tv en in de Ziggo GO app.
Nick Jr, normaal enkel te zien met Movies & Series XL , is dé zender voor peuters en kleuters. Vooral kinderen van 3 tot 5 jaar zullen enorm genieten van de leerzame en geweldloze programma’s zoals PAW patrol, Blaze en de Monsterwielen, Rusty Rivets, Shimmer & Shine en Wallykazam!


Wallykazam! - Elke dag om 15:35 uur
Iets nieuws leren was nog nooit zo gezellig! Wally, een vriendelijke blauwe trol, woont samen met zijn draakje Norville in een magisch woud en beleeft hier de dolste avonturen. In dit leerzame programma worden elke aflevering nieuwe Engelse woorden behandeld, waardoor jonge kinderen met het grootste gemak leren!

Nieuwe afleveringen vanaf 16 april.

PAW Patrol - Elke dag om 07:15 uur
Chase, Marshall, Rocky, Rubble, Zuma en Skye zijn de heldhaftige pups die –samen met de tienjarige Ryder- de bewoners van Adventure Bay beschermen.
Zal Zuma dit keer weer naar de bodem van de zee moeten duiken, of moet Skye haar vliegtuig gebruiken? Treed Chase op als politie, of schiet Marshall te hulp als brandweer? Éen ding weten we in elk geval zeker: voor de PAW Patrol is geen klus te groot en geen pup te klein!

Nieuwe afleveringen vanaf 23 april

Rusty Rivets - Elke dag om 08:40 uur
Oude onderdelen rommel? Echt niet! Rusty en Ruby bewijzen elke dag weer dat je met oude spullen en een hoop creativiteit de mooiste dingen kunt maken. Samen met hun zelfgemaakte vriendjes ‘de barrels’ knutselen ze geweldig technische hoogstandjes in elkaar. Hiermee weten ze zich samen uit een hoop situaties te redden.
6 Reacties 6
UPCNL

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer word Cartoon Network de zender van de maand?
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @UPCNL. Geen idee nog! Mocht het zover zijn, dan zul je het uiteraard hier op de Community lezen :grinning:
Sjanie2000

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Erg jammer dat je geen losse zender kan bestellen voor een klein prijsje. Ik zou deze zender graag willen voor mijn dochter, maar om dan 11,95 per maand te betalen vind ik een beetje te veel, want het gaat mij echt alleen om deze zender
Classics

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
11.95 voor dit pakket is belachelijk. Dit heeft niets met movies en series te maken. In dit pakket stoppen is onlogisch en alleen om nog meer uit je zakken te kloppen. Ik betaal al 68 euro en nu zou er voor 1 zender nog eens 12 op moeten? Tijd om te oriënteren op een ziggo alternatief want dit wordt me te gortig.
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Hoi,

Geef je mening op dit topic: https://community.ziggo.nl/ziggo-ideeenbus-88/tv-pakket-aanbod-ziggo-26448

Dit valt onder de Ziggo ideeënbus. Ms gaan ze er ooit is wat mee doen. Ik heb het topic gestart omdat ik het er ook niet mee eens ben hoe de pakketten zijn ingedeeld qua zenderaanbod.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Classics wrote:
11.95 voor dit pakket is belachelijk. Dit heeft niets met movies en series te maken. In dit pakket stoppen is onlogisch en alleen om nog meer uit je zakken te kloppen. Ik betaal al 68 euro en nu zou er voor 1 zender nog eens 12 op moeten? Tijd om te oriënteren op een ziggo alternatief want dit wordt me te gortig.


Hey @Classics. 12 euro voor 1 zender is inderdaad erg veel. Gelukkig krijg je voor €11,95 niet enkel deze zender, maar een hele hoop! Namelijk duizenden films en series on demand (inclusief de HBO Content) en meer dan 50 extra zenders!
Voor je beeld; voor we Ziggo Movies en Series XL aanboden, hadden we een aantal andere abonnementen. Te weten Myprime (kostte €6,95 per maand), HBO (kostte €14,95 per maand) en TV Royaal (Kostte€ 9,95 per maand). Deze drie abonnementen samen zijn nu 1 geworden en heet Movies en Series XL voor de prijs van €11,95 per maand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic