1
Vraag
2
Reacties
TWILDE

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

De Ziggo Mediabox XL aan sluiten

ik krijg een nieuwe Mediabox en ben me een beetje aan het inlezen, hoe dat ding aan te sluiten en te installeren. Na veel gezoek de handleiding gevonden.

De kabels aansluiten lukt nog wel, ben nu bij

Punt d :"Let op: steek de stekker nog niet in het stopcontact".

Punt e: Controleer of de aan-uitschakelaar van de Mediabox XL in de stand ON staat. Wacht nog even met de stekker in het stopcontact te steken. Dit komt straks. Heb je de stekker toch in het stopcontact gestoken? Haal deze er dan weer uit.

Punt f: Het is gelukt! Je hebt de Mediabox XL aangesloten. Je bent klaar voor de volgende stap: de Horizon afstandsbediening verbinden met de Mediabox XL.

Fijn, moet ik nou geloven dat het ding het doet zonder de stekker in het stopcontact te doen?

Wat is er gebeurd tussen het eind van Punt e en Punt f?

Nergens staat wanneer de stekker er in kan. Iemand een idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ga naar de volgende stap.

 

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

 

7 De Ziggo Mediabox XL installeren
a.
Stop nu de stekker van de mediabox in het stopcontact. Als je de aan-uitschakelaar in de vorige stap in de stand ON hebt gezet, gaat de box nu opstarten.

b.
Zet je tv aan met de afstandsbediening van de tv. Je ziet nu een opstartscherm van de Mediabox XL op je tv.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ga naar de volgende stap.

 

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

 

7 De Ziggo Mediabox XL installeren
a.
Stop nu de stekker van de mediabox in het stopcontact. Als je de aan-uitschakelaar in de vorige stap in de stand ON hebt gezet, gaat de box nu opstarten.

b.
Zet je tv aan met de afstandsbediening van de tv. Je ziet nu een opstartscherm van de Mediabox XL op je tv.

TWILDE
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor de link, er zijn blijkbaar meerdere versies aanwezig. bij mij gaat punt 7 (van 10 !!!! ipv 25) over de vraag wat voor afstandsbediening ik heb.

Hier kom ik dan vandaan: TV installeren | Klantenservice | Ziggo

plaatjes en tekst zien er hetzelfde uit, zeer verwarrend, behalve dan de titel bovenaan, in je link staat daar "TV installeren" en in mijn link staat "TV opnieuw installeren".

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic