Ik wilde met dit bericht aansluiten bij het in februari door forumlid @Scheepens777 geplaatste topic, maar dat blijkt te zijn gesloten door de moderator(s). Vandaar dit nieuwe topic.
Het bericht van @Scheepens777 luidde als volgt:
Gisteren om 14.30 een dagpas besteld.
Binnen enkele minuten was die geactiveerd en konden we kijken.
Alleen vanochtend deden de zenders het al niet meer.
De dagpas is toch voor 24 uur?
Op 9-2-2021 komt Ziggo moderator @Erik S met de volgende reactie:
Een dagpas is, zoals de naam al doet vermoeden, geldig voor een dag. In dit geval van 08.00 uur 's ochtends tot 08.00 uur 's ochtends de volgende dag (in totaal 24 uren). Het klopt dus dat je om 08.00 uur de volgende dag geen beeld meer had ondanks dat je de dagpas pas om 14.30 uur de vorige dag had besteld (ingewikkeld om te lezen, sorry).
Ik zie op onze website dat we communiceren dat de dagpas 24 uren geldig is. Dit kan verkeerd geïnterpreteerd worden en ik kan me voorstellen dat jij denkt dat het 24 uren geldig is vanaf het moment van bestellen. Om die reden ga ik feedback aanmaken op onze website met het verzoek dit aan te passen of duidelijker te formuleren. Dit voorkomt mogelijke verwarring in de toekomst.
Sindsdien heb ik niet meer stilgestaan bij dit topic, maar vanmorgen dacht ik er opeens aan. Dus zojuist even gecheckt.
Op de website van Ziggo blijkt de informatie over een dagpas ESPN niet te zijn aangepast, zodat klanten nog steeds op het verkeerde been worden gezet. Erik stelde in zijn reactie dat de informatie verkeerd geïnterpreteerd kan worden, maar in de discussie liet ik weten het daarmee niet eens te zijn; 24 uur kijken is synoniem aan een volledig etmaal en daarover kan geen misverstand bestaan.
Langs deze weg een dringend verzoek aan de Ziggo moderators om de informatie op de website van Ziggo zo spoedig mogelijk aan te passen.