Zigbert_30

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dagpas ESPN

Zojuist een dagpas besteld voor een middagje voetbal Ajax/ Psv. Enig idee waarom ik deze zender al zelfs na een uur nog niet kan zien? Hang al aan de telefoon maar wellicht zijn er andere optiesc 🙂

 

Thnx

5 Reacties 5
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Zigbert_30 en welkom op de Community,

Altijd fijn om even lekker te zitten voor een mooi potje voetbal! Ik begrijp dat jij een dagpas besteld hebt en ook na 1 uur nog geen beeld hebt. Dat is natuurlijk erg vervelend. 
Kun je eens nalopen of het probleem met de dagpas bestelling en activatie met de informatie in dit topic lukt? 

Als je vaker voetbalwedstrijden kijkt, dan kan een abonnement op ESPN interessant zijn. We hebben op dit moment ook een kortingsactie waarbij je de eerste 4 maanden 50% korting krijgt. 
Op deze pagina lees je hierover meer.  Laat maar weten of het gelukt is, anders helpen wij je hier graag verder. 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hey Paul,

 

Wat heeft TS aan deze info als het een dagpas van afgelopen zondag betrof? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@AlexHelpt  Het is nu misschien mosterd na de maaltijd, maar als de topic  starter (TS) hier nogmaals tegen aanloopt weet hij of zij in ieder geval wat je kunt doen om het op te lossen. 
 

frankholland

Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hoi, ik ben net via de Ziggo Next naar de  Programmagids gegaan voor Vrijdag de 14de (Het is nu de 12de) en toen naar ESPN4 / NAC-WILLEM II ( om 20:00 uur). En daar stond de melding dat ik " om deze wedstrijd te kunnen bekijken" een dagpas moet bestellen. Dus dat heb ik gedaan. Wat blijkt: Dan krijg je dus een dagpas voor de komende 24 uur. De helpdesk heeft het niet kunnen doorschuiven, maar wel het bedrag vergoedt. Is het niet slimmer dat de programmeurs dit aanpassen , zodat je alleen maar kan bestellen als je iets aanklikt BINNEN 24 uur ?

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Daar heb je een punt @frankholland en dat neem ik voor je mee! Feedback is altijd meer dan welkom.
Fijn trouwens dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en het bedrag voor je vergoed is 🙂

Uitgelicht topic