Sinds Ziggo alleen nog digitaal signaal heeft heb ik problemen met het geluid bij het afspelen van dvd’s. DVD is via scartkabel met TV verbonden en geluid via receiver. Geluid komt nu nog maar uit een speaker., de tweede bromt alleen maar.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Henk Pelzer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Henk Pelzer wrote:
…. Ik heb niets opnieuw aangesloten…..
Ik heb ook wel eens problemen gehad toen onze hulp wat al te enthousiast met de stofdoek in de buurt van de TV had gewapperd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat heeft Ziggo met uw DVD speler, TV en receiver te maken? Het lijkt me dat u een en ander òf niet goed heeft aangesloten òf defecte kabels heeft.
Bedankt voor de reactie. Ik heb niets opnieuw aangesloten dus ga het zoeken in kabels
Henk Pelzer wrote:
…. Ik heb niets opnieuw aangesloten…..
Ik heb ook wel eens problemen gehad toen onze hulp wat al te enthousiast met de stofdoek in de buurt van de TV had gewapperd.
DVD is via scartkabel met TV verbonden en geluid via receiver. DVD is via scartkabel met TV verbonden en geluid via receiver.
Hoe?
Heb je andere bronnen aangesloten via de TV? Hoe gaat dat? Werkt het geluid van TV Apps als je tenminste een Smart TV hebt?
Helaas heb ik geen inzicht in je situatie, omdat je te weinig details geeft. Dan wordt het gissen.
Henk Pelzer wrote:
Sinds Ziggo alleen nog digitaal signaal heeft heb ik problemen met het geluid bij het afspelen van dvd’s. DVD is via scartkabel met TV verbonden en geluid via receiver. Geluid komt nu nog maar uit een speaker., de tweede bromt alleen maar.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Henk Pelzer
Jan F. wrote:
Henk Pelzer wrote:
…. Ik heb niets opnieuw aangesloten…..
Ik heb ook wel eens problemen gehad toen onze hulp wat al te enthousiast met de stofdoek in de buurt van de TV had gewapperd.
Probleem opgelost, inderdaad losse kabel als gevolg van poetsen. Bedankt voor de tio
Goedemiddag @Henk Pelzer en welkom op de Community,
Zoals je ziet wordt er hier genoeg met je meegedacht door onze experts om een oplossing te vinden. Het is fijn om te lezen dat het probleem is opgelost door de kabel even goed
terug te duwen. Als we hier nog iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag.
Nog een fijne dag gewenst!
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.