1
Vraag
2
Reacties
Henk Pelzer

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

DVD speler geluid werkt niet goed

Sinds Ziggo alleen nog digitaal signaal heeft heb ik problemen met het geluid bij het afspelen van dvd’s. DVD is via scartkabel met TV verbonden en geluid via receiver. Geluid komt nu nog maar uit een speaker., de tweede bromt alleen maar.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Henk Pelzer

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Henk Pelzer wrote:

…. Ik heb niets opnieuw aangesloten…..

Ik heb ook wel eens problemen gehad toen onze hulp wat al te enthousiast met de stofdoek in de buurt van de TV had gewapperd.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Wat heeft Ziggo met uw DVD speler, TV en receiver te maken? Het lijkt me dat u een en ander òf niet goed heeft aangesloten òf defecte kabels heeft.

Henk Pelzer
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de reactie. Ik heb niets opnieuw aangesloten dus ga het zoeken in kabels

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Henk Pelzer wrote:

…. Ik heb niets opnieuw aangesloten…..

Ik heb ook wel eens problemen gehad toen onze hulp wat al te enthousiast met de stofdoek in de buurt van de TV had gewapperd.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

DVD is via scartkabel met TV verbonden en geluid via receiver. DVD is via scartkabel met TV verbonden en geluid via receiver

Hoe?

Heb je andere bronnen aangesloten via de TV? Hoe gaat dat? Werkt het geluid van TV Apps als je tenminste een Smart TV hebt?

Helaas heb ik geen inzicht in je situatie, omdat je te weinig details geeft. Dan wordt het gissen.

 

Henk Pelzer
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Henk Pelzer wrote:

Sinds Ziggo alleen nog digitaal signaal heeft heb ik problemen met het geluid bij het afspelen van dvd’s. DVD is via scartkabel met TV verbonden en geluid via receiver. Geluid komt nu nog maar uit een speaker., de tweede bromt alleen maar.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Henk Pelzer

 

Jan F. wrote:
Henk Pelzer wrote:

…. Ik heb niets opnieuw aangesloten…..

Ik heb ook wel eens problemen gehad toen onze hulp wat al te enthousiast met de stofdoek in de buurt van de TV had gewapperd.


 Probleem opgelost, inderdaad losse kabel als gevolg van poetsen. Bedankt voor de tio

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Henk Pelzer en welkom op de Community,

Zoals je ziet wordt er hier genoeg met je meegedacht door onze experts om een oplossing te vinden. Het is fijn om te lezen dat het probleem is opgelost door de kabel even goed 
terug te duwen. Als we hier nog iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag.

Nog een fijne dag gewenst!

Groeten,

Paul

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic