Beste,
Wij hebben een Samsung smart tv, alleen ondervinden wij al maanden dat de wifi (Ziggo) geen verbinding maakt met de TV. Nu heb ik Samsung gesproken en die konden mij vertellen dat de dns intelling code niet goed is. Er moet door Ziggo een poort opengezet worden met een code die allemaal 8en bevat.
Wie kan mij zsm helpen, want op deze manier tv kijken is niet meer leuk.
Mvg,
Ebtisam
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Samsung klantenservice verkoopt onzin, dns hoef je niets aan te veranderen, gewoon leeglaten.
Waarschijnlijk heb je gewoon slechte wifi, sluit aan met een utp kabel, dat werkt vrijwel altijd perfect.
Overigens, je wil toch geen ziggo go kijken op je samsung?
Dat getal met allemaal 8 is meestal de DNS server van google. Ik zie geen reden om die te pakken. Gewoon degene gebruiken die Ziggo insteld zou ik zeggen.
Wifi verbinding staat daar helemaal buiten. Dat doet niets met de DNS.
In TV's de DNS 0.0.0.0 invullen, dan pakt de TV de DNSen van het modem.
Hoi @Ebtisam,
Is het inmiddels gelukt?
Nee, het is nog steeds niet gelukt. Ik heb overal goede wifi in huis behalve mijn tv die steeds geen netwerk kan oppakken en eruit vliegt. Erg irritant om zo een film te kijken op netflix. Ik sta open voor oplossingen.
Dus je hebt ook geen next die je gebruikt?
Wat is next?
de oplossing is simpel, een UTP kabel in je tv steken, nooit meer gezeur.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.