Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als er 1 aansluiting is voor DAB en FM op de geluidsinstallatie kan je dan de coax uit de muur samen met de bijgeleverde dab antenne met een verloopstekker op deze ingang aansluiten?of is het 1 van beide?
Opgelost! Ga naar oplossing.
JeeWee1959 wrote:Er is 1 antenne ingang dit staat erbij: Antenna FM/DAB 75 Ohm Unbal. Ik hoopte dat er een verloopstekker zou bestaan waar ik beide tegelijk zou kunnen aansluiten
Zojuist gevonden.
Zelf zou ik het bij het een of het ander houden.
De bijgeleverde antenne gaat in je installatie, DAB+ is wat anders dan FM.
De coax uit de muur gaat direct op de FM connector van je installatie.
Kortom of/of en/en zal niet echt werken vermoed ik.
Dat hangt van je geluidsinstallatie af, meestal is het een van de twee.
Er is 1 antenne ingang dit staat erbij: Antenna FM/DAB 75 Ohm Unbal. Ik hoopte dat er een verloopstekker zou bestaan waar ik beide tegelijk zou kunnen aansluiten
JeeWee1959 wrote:Er is 1 antenne ingang dit staat erbij: Antenna FM/DAB 75 Ohm Unbal. Ik hoopte dat er een verloopstekker zou bestaan waar ik beide tegelijk zou kunnen aansluiten
Zojuist gevonden.
Zelf zou ik het bij het een of het ander houden.
Dank jullie wel! Denk dat ik het toch maar bij1 aansluiting hou om problemen te voorkomen.
JeeWee1959 wrote:Dank jullie wel! Denk dat ik het toch maar bij1 aansluiting hou om problemen te voorkomen.
Dat was wel een vraag die bij mij opkwam, mis je via DAB+ kanalen die Ziggo wel doorgeeft?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...