Ja van
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Cs9097 code, mediabox offline

Helaas, sinds gisteren offline, krijg ziggo helpdesk en ziggo chat niet  pakken. Internet en bellen werkt, signaal TV is prima, maar geen verbinding met opgenomen programma’s.

fabrieksinstellingen  terug zetten werkt ook niet, wan5 is offline.

wat te doen?..

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ja van
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Werkt weer, heb de oude witte splitter (met aansluiting internet-telefoon) er tussenuit gehaald. Mediabox ging meteen online.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Heb je een netwerkkabel tussen het modem en de Mediabox XL?

Zo ja, haal deze ertussenuit en haal beide apparaten 30 seconden van de stroom voor een verse netwerk startup.

Zo nee, niet doen, dat geeft allerlei problemen, de Mediabox XL heeft zijn eigen modem voor alles behalve live TV.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Ja van
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Thanks voor reactie, ik heb geen netwerkkabel lopen naar de mediabox, alleen coax. Zit al jaren zo als op foto, werkte goed tot dinsdag de stekker er uit vloog bij schoonmaken.

Ja van
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Werkt weer, heb de oude witte splitter (met aansluiting internet-telefoon) er tussenuit gehaald. Mediabox ging meteen online.

Bekijk in context

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1411Posts
  • 132Oplossingen
  • 202Likes

Hoi @Ja van! Welkom op de Ziggo Community! 


Wat fijn dat het weer werkt, nu je de splitter er tussenuit hebt gehaald. Heb je een andere splitter nodig of werkt alles nu weer naar behoren! 

Uitgelicht topic