Nieuwe media box xl.
Foutcode op mediabox: sp 0.1.6
Foutcode op tv: cs1004
Mijn broertje heeft zelfde foutcode gehad. Hier is een monteur toen voor op locatie geweest en die heeft lopen mopperen dat dit probleem verholpen had kunnen worden door iemand van kantoor. Schijnt niet te kunnen update. Gister gebeld en telefoniste had nog nooit van deze storing gehoord.
Ziggo. Kunnen jullie van afstand de update forceren zoals bij mijn broertje gebeurt is? Scheelt een hoop tijd en ellende.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @MennoBekker, welkom op de Ziggo Community!
Ik had graag een stukje magie over je Mediabox gesprenkeld zoals bij je broertje, maar administratief staat alles goed bij je account en abonnement. Ik ben dus stiekem ook wel benieuwd wat daar dan precies is gebeurd. Kun je zijn gegevens tussen haakjes zetten bij je profiel? (zie ook linkje van @Bert).
CS1004 i.c.m. SP 0.1.6 duidt meestal op een probleem in de verbinding, zie ook mijn antwoord hier. Heb je wellicht een UMU-splitter (01 of 1006) aangesloten? Deze houden namelijk het zogenaamde retoursignaal tegen wat tot deze melding kan leiden. Ik kan je hiervoor een vervangende splitter en kabel toesturen mocht dat nodig zijn. Stuur voor de zekerheid in dat geval nog even een foto van hoe het zit aangesloten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/foutcode-cs1004
kun je een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en zoals @Alex ook al vroeg van de splitter versterker
Beste alle.
Dit is de meegeleverde splitter.
Ik heb hem ook al een keer rechtstreeks op splitter gezet om uit te sluiten dat coax kabel defect is. Ook zonder splitter al eens aangesloten. Elke keer zelfde resultaat.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen?
welke van de twee kabels gaat naar de mediabox link of rechts ?
zou je het witte kapje van de splitter kunnen verwijderen daarna de splitter stevig in het aop duwen
Goedemorgen @MennoBekker,
We zijn inmiddels 2 dagen verder sinds de laatste vraag van @anoniemforum en hebben sindsdien niets meer van je vernomen.
Is je vraag/probleem met de foutcode inmiddels opgelost? Heb je onze hulp nog nodig? We horen graag even van je of we nog iets kunnen betekenen.
Excuus voor late bericht.
Heb er een dag niet naar gekeken en niks mee gedaan.
Maar sinds gister werkt ineens alles.
Dus geen idee wat er verder gebeurt is.
Iig bedankt voor de moeite alle.
Thnx
Kan gebeuren @MennoBekker
Fijn dat alles nu weer werkt, dat zie ik natuurlijk het liefst 🙂
Top dat je dit nog even terugkoppelt. In dat geval sluit ik je topic. Wens ik je nog een fijne dag toe.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.