1
Vraag
2
Reacties
Welheem

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Country Roads" (op kanaal 891)

Goedemiddag, sinds vanmorgen kan ik Country Roads wat gisteren nog op kanaal 891zat niet meer ontvangen. Staat niet meer in het rijtje. Ook bij een broer van me die ergens anders woont heeft hetzelfde.

Weten jullie wellicht of er een storing is en daarmee (hopelijk) wellicht tijdelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welheem
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost nadat ik de zenders opnieuw heb geladen. Toen stond deze er weer gewoon tussen. Bedankt alml voor het meedenken. Gr. Albert 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Sinds 8 oktober is Country Roads kanaal 891 niet meer online en gestopt, dit zal wel aangepast worden na het weekend, in weekend worden geen aanpassingen gedaan. Zie ook de reactie in dit topic

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Hier is ie gewoon aanwezig.1_0_2_4672_806_600_FFFF0000_0_0_0_20221009144559.jpg

Welheem
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor je reactie Dave! Helaas nog niet momenteel. Zou ik wellicht de enigste zijn die deze zender leuk vindt? 

Welheem
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Youriy, we zullen zien hoe of het zich gaat ontwikkelen. 

Welheem
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost nadat ik de zenders opnieuw heb geladen. Toen stond deze er weer gewoon tussen. Bedankt alml voor het meedenken. Gr. Albert 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@Dave!  schreef:

Sinds 8 oktober is Country Roads kanaal 891 niet meer online en gestopt, dit zal wel aangepast worden na het weekend, in weekend worden geen aanpassingen gedaan. Zie ook de reactie in dit topic


Het was dus een zeer lokaal probleem, des te vreemder bovenstaande reactie.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Zag waar de fout zit, hij is niet meer op de Media Box Next kanalen te vinden maar wel via de Radio Portal als je Voice Control Country Roads roept, dan gaat ie naar Xite Country 

 

Ik gebruik geen module en andere Media Box, vandaar dat ik het even bij verkeerde eind had. 

 

Dank je @youriy voor je reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic