1
Vraag
2
Reacties
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Controleer of je toestel geschikt is voor Digitale TV van Ziggo (Nieuwe Sony modellen?)

Goedendag,

 

Via https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/ wil ik controleren op de Sony KD-43X7055 gecertificeerd is door Ziggo voor het gebruik van de CI+ module + smartcard.

Dit model komt niet voor in de database. Hmmm, is het verstand de verkoper (Mediamarkt, Coolblue, you name it)  te vertrouwen , in plaats van Ziggo ?

Wat opvalt is dat qua Sony toestellen de lijst met toestellen stopt bij KD-##XG, de 2019 modellen ....

Iemand van Ziggo die dit leest enig idee ?

 

Alvast bedankt !

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@Rene F . Dit toestel gaat prima werken hoor. Alleen bij gebruik van module en interactieve functie werkt teletekst niet. Dus of teletekst of interactief. Net waar de voorkeur ligt. Dus samen gaat niet werken helaas.

 

Teun.

Bekijk in context

Rene F
Topicstarter
Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

KD-43X7055 werkt als een zonnetje, en blijkt bij het instellen bekend te zijn met Ziggo als provider. Case closed.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ik heb het idee dat de ziggo database behoorlijk bijgewerkt moet worden.

De laatste tijd komt het regelmatig voor dat modellen van gerenommeerde merken niet zijn opgenomen .

Deze modellen werken over het algemeen zonder problemen .

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ook op het internet verder niets over te vinden, helaas.

Een verkoper wil wel eens enthousiast zijn.

Op deze lijst ook geen groen vinkje: Sony CI+ gecertificeerde tv's Ziggo, UPC, KPN & CanalDigitaal (televisies.nl)

 
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@Rene F . Dit toestel gaat prima werken hoor. Alleen bij gebruik van module en interactieve functie werkt teletekst niet. Dus of teletekst of interactief. Net waar de voorkeur ligt. Dus samen gaat niet werken helaas.

 

Teun.

Rene F
Topicstarter
Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Bedankt voor de reacties. Wel bijzonder dat op Sony CI+ gecertificeerde tv's Ziggo, UPC, KPN & CanalDigitaal (televisies.nl) de KD-49X7055 wel als geschikt voor Ziggo staat. Ik heb in de specs geen significant verschil kunnen vinden tussen de KD-43X7055 en de KD-49X7055. Ik zal eens kijken wat de verkoper bij de Mediamarkt er over heeft te vertellen, of ik de TV over een jaar mag omruilen als Ziggo CI+ ineens niet meer werkt 🙂

 

 
Rene F
Topicstarter
Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

KD-43X7055 werkt als een zonnetje, en blijkt bij het instellen bekend te zijn met Ziggo als provider. Case closed.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Helemaal super, veel kijkplezier🍿

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic