1
Vraag
2
Reacties
Patrickesther

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contact Special Care

Aaantal keer gebeld omdat internet en tv zeer slecht zijn goed contact
Nu 3 a 4 keer gebeld om special cair aan de telefoon te krijgen maar niemand belt terug

Wel als ik gewoon bel personen aan de telefoon maar die mogen niks

Wat nu wie o wie helpt mij
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Patrickesther,

Er is gisteravond contact geweest met Special Care zie ik en er is een monteur ingepland. Aangezien je nu weer bij hen in beheer bent sluit ik dit topic.

Bekijk in context

13 Reacties 13
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Hallo Patrickesther,

Vervelend dat je zo vaak moet bellen voor storingen op je tv en in je internet verbinding.
Het is mij niet heel duidelijk wat de afdeling Special Care kan wat de gemiddelde klantenservice medewerker niet zou kunnen. Kun je mij vertellen wat je precies zou willen? Dan kan ik kijken waar ik je verder zou kunnen helpen/
Patrickesther
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De normale klantenervice mag mij niet meer helpen zeggen ze
Patrickesther
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ik wil dat het vandaag opgelost word ben er nu wel een beetje klaar mee
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Als u in contact wil komen met special care zou je moeten kijken naar het contact dat je al hebt gehad. Heb je via de mail contact gehad zou ik gewoon nog een mail sturen. Bel contact zou ik naar hun nummer bellen. Ik Ik weet niet wat het probleem is maar op het moment dat je contact hebt met special care gaat het meestal om een langdurig probleem.
Houdt hier rekening mee dat vaak er niet 1.2.3 een oplossing kan komen en dat er vanuit hun hard wordt gewerkt opzoek naar een oplossing. De afdeling special care neemt ook automatisch contact weer op met jou zodra deze er is.
Patrickesther
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb belcontact gehad maar na 3 weken wachten en een aantal keer bellen met de gewone klantenservice nog steeds geen bericht gehad
Dus terug bellen doen ze niet
Bellen na hun kan niet heb geen nummer van ze anders had ik dat al lang gedaan
Ik heb nog steeds een foutcode in de next box (CS2512) en internet wat a traag is (1mb) en weg valt om de 10 minuten ongeveer

Meerdere keren een mail intern laten sturen zodat een jongen (jenaro especito) hoop dat ik het goed schrijf mij terug zou bellen maar niks van dat alles
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Lastig dat special care geen contact met je opneemt. Ik weet toevallig dat dit inderdaad een afdeling is die niet bereikbaar is voor de klantenservice zelf omdat dit om hun heen werkt.
Ik ben bang dat er weinig aan te doen is.


Edit:
Wel weet ik dat foutcode 2512 onder een reeks foutcodes valt die bekend zijn onder 1 en het zelfde probleem. Bekijken van opnamens, Replay tv en Movies en Series. Waarschijnlijk is het vanuit ziggo dus al bekend en wordt er aan gewerkt.
Patrickesther
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
TJa misschien maar naar een anders netwerk gaan dan
Kpn of zo misschien dat dat wel werkt
Jaren Ziggo klant geweest maar nog nooit zo slecht behandeld als nu
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken.
Ik kan je niet vertellen of de problemen die je nu ondervindt zullen verdwijnen bij een andere provider. Daar komt ook bij dat andere providers weer andere problemen hebben.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Patrickesther Dat lijkt een serieus verbindingsprobleem.
Het kan zeker opgelost worden.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Een paar vragen om alvast één en ander boven water te krijgen.

Kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Patrickesther, welkom hier!

Balen dat je nog steeds problemen ervaart en dat het stil blijft vanuit ons. Ik zie dat het dossier nog openstaat bij Special Care en ik heb diegene zojuist gemaild met het verzoek het weer verder op te pakken. Houd je ons hier op de hoogte wanneer er weer contact is geweest?

*Update, hij pakt het vanavond weer op.
Patrickesther
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik zie geen signaalsterkte problemen, mogelijk wel wat andere, maar daar kan special care veel meer mee, ik laat het hierbij, omdat het nu al bij de juiste mensen ligt.

Mocht je later nog vragen hebben, stel ze gerust hier.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Patrickesther,

Er is gisteravond contact geweest met Special Care zie ik en er is een monteur ingepland. Aangezien je nu weer bij hen in beheer bent sluit ik dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic