Goedenavond,
Ik heb een vraagje over iets waar ik steeds tegenaanloop en steeds denk: laat maar zitten. Maar met de play-offs van de KKD in het vooruitzicht wil ik het graag wel fixen. Ik heb de ESPN-app gedownload en probeer mijn Ziggo-account te koppelen zodat ik via ESPN Watch wedstrijden uit de KKD live kan kijken. Maar het gaat steeds mis als ik de koppeling probeer te maken. Ik log via de ESPN app in bij Ziggo/Vodafone en krijg dan de volgende melding: Message: java.lang.nullpointerexception orangekey is marked non-null but is null.
Nu ben ik totaal onwetend als het op codetaal aan komt, is er iemand die dit probleem herkent of de melding in het algemeen herkend en mij kan helpen? Heel veel dank alvast.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedendag @JL2404 en welkom op de Community! 😄
Ook met kwesties die niet altijd voor de hand liggend zijn, is dit kanaal er perfect voor. Ik begrijp dat je er nu werk van wilt maken, dus kijken wij graag mee waarom het koppelen tussen de ESPN app en die van Ziggo niet gaat zoals het moet.
De foutcode heb ik zelf ook opgezocht en hierin vind ik het volgende:
Java Runtime-fouten en andere kritieke storingen kunnen ontstaan wanneer het Windows-besturingssysteem overbelast raakt met ongeldige systeemreferenties, evenals beschadigde en verwijderde systeemelementen. Deze problemen treden vaak op door een gebrek aan regelmatig pc-onderhoud. Naarmate computerbesturingssystemen ouder worden, worden storingen en crashes frequenter en gevaarlijker.
De oplossing die ik vind is het toepassen van een programma die dit repareert. Als je alleen de foutcode opzoekt in Google vind je hier mogelijkheden voor. Zelf ben ik benieuwd of je deze foutcode ook op andere apparaten ziet. Zo nee, scheelt dat weer een heel klusje en moet dat het sneller oplossen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.