1
Vraag
2
Reacties
upchetnietmeerz

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Conflict zenderfavorieten na interactie instellen Favoriet Ziggo Sport 4K UHD F1

Ik heb Ziggo Sport 4K UHD op mijn TV als favoriet ingesteld onder een persoonlijk profiel om de F1 in 4K te kijken. Dat lukt ook, het wordt in het scherm rechtsboven weergegeven. Echter zodra ik in één van mijn IOS apparaten die favoriet wil afspelen dan is die favoriet weg uit de IOS apparaten. Wanneer ik die favoriet dan weer in de IOS apparaten terugzet dan kan ik die daar weer kiezen.  Als ik later dan weer op mijn TV weer via favorieten Ziggo Sport kies dan kan ik de F1 bekijken maar niet meer in 4K UHD. Het is dan ‘teruggezet’ naar HD. Wanneer ik dan op de TV opnieuw de favoriet Ziggo Sport kies en opsla dan werkt het weer op de TV maar verdwijnt de favoriet weer uit de Zigogo app op de IOS apparaten. Er is dus een conflict. (Ik heb nu aparte profielen voor de verschillende soorten apparaten aangemaakt en hoop dat dit werkt.)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het is heel simpel, het zijn twee verschillende kanalen ondanks hetzelfde nummer.

In de basis dus voor Ziggo Go is kanaal 14 Ziggo Sport gewoon HD. Kortom dit is te verwachten gedrag, er is vaker aangegeven dat voor de UHD versie geen persoonlijk profiel gebruikt moet worden met de Next.

 

Er is maar één echt goede oplossing, een eigen kanaal toewijzen aan de UHD versie van Ziggo Sport.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dat is vaker hier langsgekomen.

De Favorieten zien 4K en HD van dezelfde zender als verschillend kanaal.

 

Mogelijk kan een Ziggo moderator hier meer over vertellen en of dit op de ene of andere manier op te lossen is door Ziggo.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het is heel simpel, het zijn twee verschillende kanalen ondanks hetzelfde nummer.

In de basis dus voor Ziggo Go is kanaal 14 Ziggo Sport gewoon HD. Kortom dit is te verwachten gedrag, er is vaker aangegeven dat voor de UHD versie geen persoonlijk profiel gebruikt moet worden met de Next.

 

Er is maar één echt goede oplossing, een eigen kanaal toewijzen aan de UHD versie van Ziggo Sport.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic