Nou @bertgeitz Ik ben al klant sinds Multikabel en heb nog nooit een bedankje gekregen voor trouwe klant.
Aan allen: kijk eens bij de topics, inmiddels 3, over de talloze problemen met de EPG en wat Ziggo daarover meldt.
Bij deze mijn laatste melding en dit gaat over problemen die in mijn geval al 7 jaar spelen.
@Mark "9 van de 10 klanten zal het ook worst wezen waarom het zo is, als het maar goed werkt"!
Denk je dat nou dat je met een groep debielen te maken hebt?
Al jaren deponeren we hier problemen met de EPG en dan durf je dit te plaatsen!
Bij deze de oproep aan alle community deelnemers om zich te laten horen wat voor puinhoop Ziggo er al die jaren van gemaakt heeft!
Is er weer een nieuwe marketing figuur die zich ermee bezig houdt en jou en @Alex instrueert hoe je te profileren richting klanten? Een gesjeesde Amerikaan of zo?
De hele aanpak is zo doorzichtig.
Schande!
Of krijgen jullie inmiddels vragen van instanties die al via diverse kanalen hierop zijn geattendeerd.