bertgeitz

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Compliment

Wil Ziggo nu ff groot compliment geven. Kreeg gisteren een mail omdat ik trouwe klant bent en daarom een jaar lang gratis Film1 kan kijken. Dat zijn keer leuke mails en wil Ziggo hier voor bedanken. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @bertgeitz

Wat een onwijs lief berichtje en fijn dat het zo gewaardeerd wordt! Voor zo'n trouwe klant als jou moeten we toch wel wat leuks bedenken! Heel veel kijk plezier 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik zal het doorgeven aan de betreffende medewerkers. Dan zijn hun ook blij 😉

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @bertgeitz

Wat een onwijs lief berichtje en fijn dat het zo gewaardeerd wordt! Voor zo'n trouwe klant als jou moeten we toch wel wat leuks bedenken! Heel veel kijk plezier 🙂

jeener

Level 9
  • 324Posts
  • 0Oplossingen
  • 166Likes

Nou @bertgeitz Ik ben al klant sinds Multikabel en heb nog nooit een bedankje gekregen voor trouwe klant.

 

Aan allen: kijk eens bij de topics, inmiddels 3, over de talloze problemen met de EPG en wat Ziggo daarover meldt.

Bij deze mijn laatste melding en dit gaat over problemen die in mijn geval al 7 jaar spelen.

@Mark "9 van de 10 klanten zal het ook worst wezen waarom het zo is, als het maar goed werkt"!

Denk je dat nou dat je met een groep debielen te maken hebt?

Al jaren deponeren we hier problemen met de EPG en dan durf je dit te plaatsen!

Bij deze de oproep aan alle community deelnemers om zich te laten horen wat voor puinhoop Ziggo er al die jaren van gemaakt heeft!

Is er weer een nieuwe marketing figuur die zich ermee bezig houdt en jou en @Alex instrueert hoe je te profileren richting klanten? Een gesjeesde Amerikaan of zo?

De hele aanpak is zo doorzichtig.

Schande!

Of krijgen jullie inmiddels vragen van instanties die al via diverse kanalen hierop zijn geattendeerd.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@jeener  Ik ben zelf sinds 2000 lid van Multikabel 2001 werd Alkmaarse kabel opgekocht door UPC maar de kabel is gebleven en geen enkel probleem. Sinds 2014 weer terug bij Multikabel Ziggo en geen 1 probleem met Multikabel en met de fusie ook niet. Hier werkt alles prima de EPG en andere dingen. Per huishouden is dit dus verschillend. Beste ks sta achter je product, is je AOP up to date, zijn je Kabels nog goed, is je modem in orde en je Media Box werkt dit goed. Dan heb je alles gedaan wat je kan. Het zal oorzaak hebben en zet je beklag dan ook in het goede topic. 
Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier! 

Trouwe klanten krijgen via brief of mail een extra aangeboden, pakket gebonden gaan ze kijken welke. De Moderators zijn medewerkers die alleen klachten kunnen behandelen en doorgeven, wat Ziggo daar mee doet krijg je weer terug via een topic, PB. Maar de EPG is al jaren probleem maar er wordt aangewerkt. @jeener  Ik begrijp je punt maar ook kan het goed gaan, maak anders even een eigen topic.

jeener

Level 9
  • 324Posts
  • 0Oplossingen
  • 166Likes

@Dave! Ik ben nog langer lid. Het gaat mij niet om een presentje of wat dan ook, wel dat Ziggo hierin een zwabberend beleid voert.

De EPG is inderdaad al jaren een drama en volgens Ziggo wordt daar ook al jaren aan gewerkt, sinds de laatste overstap qua EPG leverancier is het enkel erger geworden.

Een eigen topic starten is niet nodig, er zijn al 3 topics daaromtrent en die staan bol van klachten.

Don Julio

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo,

 

Helaas kan ik Ziggo geen compliment geven voor mijn 1 jaar gratis Film1

 

Film kijken geen probleem maar het menu van de Film1app (next) is een ramp.

 

Als je een film wil verder kijken start het helemaal opnieuw ,voor- of achteruit spoelen ook een probleem en de verder kijken lijst kan je niet wissen.

 

Ik denk wegens dat menu problemen 1jaar gratis is.

 

Met vriendelijke groet,

 

Een zeer tevreden Ziggo klant !

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Don Julio

 

Ik vraag mij een beetje af of dit een probleem is waar Ziggo iets aan kan doen of dat dit probleem in de Film1 app zelf zit. Ziggo maakt namelijk alleen de Film1 app beschikbaar op de Next. De verdere inhoud van de app is van Film1 zelf. 

Als je verder met achteruit spoelen of verder kijken met de Next zelf geen problemen ervaart, dan zou dit in de Film1 app ook geen probleem moeten zijn. Je kunt even bij Film1 vragen of hier problemen mee bekend zijn en proberen om de Film1 app op een ander apparaat te gebruiken om te kijken of je het daar ook ervaart. 

Bij Ziggo zijn er in ieder geval geen problemen met de Film1 app bekend. 

Uitgelicht topic