Geen vraag, maar wel een compliment voor Thijs. Ik heb vanmiddag laat via de live chat contact gehad met Thijs. Al mijn vragen zijn beantwoord en heb een goed aanbod gekregen voor een mediabox next.
Thijs….mocht je dit bericht ontvangen…..sorry sorry, mijn internetverbinding viel weg (door wijziging van het pakket waarover we het hebben gehad?). Super bedankt voor je tijd, geduld, antwoorden en mooie aanbod👍👍👍👍👍. Erg fijn om iemand gesproken te hebben met zoveel kennis, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb deze melding door gestuurd. Goed om te lezen.
@Wanda_
Welkom op de Ziggo Community.
Wat mooi dat je de moeite neemt om onze collega een compliment te geven!
Ik zal Thijs jouw positieve feedback doorgeven 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.