1
Vraag
2
Reageer en help mee
JdJong

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Compliment voor Johan

Mijn moeder van 81 moest over van analoge naar digitale radio. Ze heeft tweemaal gebeld met de klantenservice en kwam er niet uit. Ze moest een kastje à € 50.00 bestellen via de site “Randapparatuur”. Hoewel ze heel schrander en scherp is, is dit toch echt teveel gevraagd voor een 81-jarige. Daarom ben ik (haar dochter) gaan bellen en kreeg Johan ****  aan de telefoon. Het was in een mum van tijd geregeld. Het kastje van € 50.00 bleek niet nodig te zijn. Een gratis kabel was voldoende. Johan heeft deze kabel opgestuurd en mijn moeder is heel gelukkig dat ze nu weer muziek in huis heeft. Johan, dank je wel, ook  en vooral namens mijn moeder!

Moderator Steven edit: Achternaam collega verwijderd in verband met privacy.

2 Reacties 2
PJM v.d. Vooren
Expert
Expert
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

@JdJong Kijk, zo komt het compliment wellicht toch nog bij Johan terecht! 😉

Piet.

Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 184Likes

Hoi @JdJong,
Welkom op de community van Ziggo! Wat een mooi compliment om te lezen. Ik ga er voor zorgen dat Johan dit compliment ook ziet. Dankjewel voor het delen van jouw ervaring! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic