Bij mijn schoonmoeder van 80 lopen we elke keer tegen het probleem aan dat de Tv door haar met de afstandsbediening van de TV op HDMI1 gezet moet worden, dit wordt niet onthouden.
Daar de media box anders niet Beeld toont is dit lastig, ze snapt het werken met 2 bedoeningen domweg niet meer.
Is de media box perse nodig? Ik heb bij mijn moeder ook Ziggo en de combinatie van
router en tv met een card in de tv en geen box nodig.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je zou een ci + module kunnen nemen. Als de tv er voor geschikt is tenminste.
Of je koopt een nwe TV die wel kan onthouden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Afhankelijk van de soort tv is het mogelijk dat Ci+module gebruikt wordt.
Overigens heeft leeftijd er niks mee, te maken. Dit benoemen is denigrerend naar ouderen
Je zou een ci + module kunnen nemen. Als de tv er voor geschikt is tenminste.
Of je koopt een nwe TV die wel kan onthouden.
In veel TV's kun je instellen in de instellingen met welke HDMI ingang de TV aan moet gaan.
Welke TV is het precies?
Goedemoren @Imco
Wat fijn dat jij dit voor je schoonmoeder op je neemt. Ik kan me voorstellen dat het gebruik van 2 afstandsbedieningen niet functioneel is, en op die leeftijd nog wel eens vergeten kan worden.
Zo te zien hebben onze experts je hier al van aardig wat advies voorzien. Kom je daarmee zo verder?
Ik ga met een module aan de slag. Overigens zeker niet denigrerend bedoeld. Er komt ook een tv die het wel onthoud. Maar elke verandering moet je rustig brengen.. bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.