1
Vraag
2
Reageer en help mee
MDJONG

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Code E16-4

Ik heb een foutcode E16-4. Smartcardnummer en status helemaal niet zichtbaar in mijn Ziggo app. 

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

En in Mijn Ziggo onder Producten -> Televisie - naar benden scrollen.

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, daar beneden ook niks over smartcardnumer en status.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Heeft het eerder wel gewerkt met deze smartcard?

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, jaren lang gewoon probleemloos TV gekeken..

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

 

Een Ziggo moderator kan in de achtergrond mogelijk zien wat er speelt.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @MDJONG, een heel warm welkom op de Ziggo Community! Het is niet de bedoeling dat je kaarten verstoppertje beginnen te spelen in het weekend. Ik heb even in het systeem gekeken maar ik zie dat je al contact met ons hebt opgenomen via een ander kanaal. Is het probleem inmiddels opgelost? Zo nee, wil je dan je smartcardnummer achter je postcode, in je Ziggo Community profiel plaatsen? Dan kijk ik met je mee. 

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lotte, probleem is nog niet opgelost. 2 dagen geleden (48 uur geleden) gebeld. Ik heb toen het serienummer van mijn Humax Mediabox doorgegeven en ook mijn Smartcardnummer. Nu 48 uur later heb ik de zenders opnieuw opgehaald. Een kwartier gewacht, nu nog steeds geen zenders. Alleen storingscode E16-4. Smartcardcode en status nog steeds niet zichtbaar in mijn Ziggo app.

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Smartcardnummer staat nu achter mijn postcode in mijn ziggo profiel.

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probeer nu een 2e keer zenders op te halen maar nu gaat er iets mis met het versturen van verzoek.

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gisteravond weer gebeld. Zou met spoed behandeld worden. Vandaag nog steeds geen TV. Duurt nu al bijna een week!

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost!! Bedankt Ziggo!

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nu weer een ander probleem. De wifiboosters heb ik ontvangen op 3 dec 2021. Ik heb de wifiboosters op 4 dec retour gestuurd. Ik wist niet dat ik mijn retourzending moest aanmelden op de website van Ziggo. Dus niet gedaan. De 3S code van de boosters eerder in deze conversatie klopt niet. Deze is van Zalando. Dacht dat deze van Ziggo was. Ik heb toen wel een 3S code ontvangen van de retour-boosters. Ik heb ook gewacht en gezien in mijnPostNL app dat de booster idd retour zijn bezorgd bij Ziggo. Ik heb toen mijn 3S code weggegooid. In mijnPostNL app ook de 3S code gewist. Nu laatst had ik een foutcode E16-4. Ik kijk daarom na lange tijd in mijnZiggo app en ik zie daar bij producten nog steeds de 3 Wifiboosters staan. In deze conversatie zijn deze eindelijk opgezegd. Nu krijg ik net een doos van Ziggo over de post met het bericht of ik de boosters wil terugsturen. Ik heb ze al teruggestuurd en heb geen 3S code meer. Ik heb net met Ziggo gebeld en zeggen dat ik de boosters moet betalen. €75,00. Ik ga dat niet betalen.

MDJONG
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Met de conversatie bedoel ik de berichten in mijn Ziggo app

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super fijn dat het probleem met de E16-4 code is opgelost, @MDJONG. Ik kan mij voorstellen dat het weer fijn is om lekker te genieten van je zenders! 

 

Nu loop je nog tegen een retourprobleem aan met de Wifiboosters die je al hebt teruggestuurd. Ik zorg ervoor dat ik deze retour voor je meldt, zodat je die kosten ook niet hoeft te betalen. Ik geloof je als je aangeeft dat je deze hebt teruggestuurd. Daarmee is dan dat probleem ook weer opgelost :-). 

 

Zo kun je met een gerust hart aan je weekend beginnen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic