Goedemorgen,
Wij zijn net nieuw bij Ziggo,en hebben gisteren alles binnen gekregen. Alleen is onze coaxkabel die we erbij hebben gekregen veel te kort,waardoor we nu geen gebruik kunnen maken van onze Mediabox next. Hoe kunnen wij dit het beste oplossen?
Mvg Ricardo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ricardo118
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Met een te korte coax-kabel schiet de installatie van jouw Mediabox Next niet op! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat er een coax-kabel van 5 meter is verstuurd. Deze wordt morgen bezorgd door Post NL! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo stuurt kosteloos een IEC/IEC-kabel van 1,5/3/5 meter toe. Voor 7,5/10 meter kun je bij Ziggo Randapparatuur terecht (zie hierboven).
Hi @Ricardo118
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Met een te korte coax-kabel schiet de installatie van jouw Mediabox Next niet op! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat er een coax-kabel van 5 meter is verstuurd. Deze wordt morgen bezorgd door Post NL! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.