Vraag
Reacties
Oplossing
Fred.
Level 1

Coax te kort

Goedemorgen, van de week mijn nieuwe Mediabox Next mogen ontvangen. Vanochtend vroeg opgestaan om deze te installeren... coax kabel veel te kort. De aansluiting zit bij mij nog in de wand van de woonkamer, tegenover de tv opstelling. Kunt u mij laten weten of ik de meegeleverde kabel kan omwisselen voor een langere versie? Alvast mijn dank met vriendelijke groet Fred Emons
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
Hi Fred. - vroeg uit de veren en dan direct al tegen de muur lopen (figuurlijk natuurlijk)! Wat zonde dat de meegestuurde kabel te kort is. Vanuit hier kunnen we je een coaxkabel nasturen van maximaal 5 meter en ik zie dat je daar inmiddels contact over hebt gehad met een collega. Ik hoop dat je snel van de Next kunt genieten!

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Steefb
Level 20
Wat gebeurt er als je de coax kabel die je tot nu toe gebruikte aansluit?

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next#mediabox-next

Dit krijg je thuis

3. Coaxkabel A++ kwaliteit (3 meter)
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Gelukkig heb je installatie garantie bij een nieuw product en hoef je zelf niets te kopen.

Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Dan heb je installatiegarantie. Tot 8 weken na ontvangst van je installatiepakket, kun je kosteloos een monteur laten langskomen. Dit geldt ook tot 8 weken na een verhuizing.

Laat een monteur komen klik hier om direct een afspraak te maken.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator
Hi Fred. - vroeg uit de veren en dan direct al tegen de muur lopen (figuurlijk natuurlijk)! Wat zonde dat de meegestuurde kabel te kort is. Vanuit hier kunnen we je een coaxkabel nasturen van maximaal 5 meter en ik zie dat je daar inmiddels contact over hebt gehad met een collega. Ik hoop dat je snel van de Next kunt genieten!
0 Kudos