1
Vraag
2
Reacties
hans6011

Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Coax splitter later in netwerk?

Situatie: splitter in meterkast. Één coax naar next op benedenverdieping en één coax naar slaapkamer. 

vraag: kan ik op de slaapkamer een tweede splitter plaatsen voor een extra TV op deze verdieping. Ik heb nog een CI+ met kaart over. 

gaat dat werken? Zo ja welke splitter (ik heb nog wel kabel en Hirschmann stekkers)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

De splitter komt je kant op @hans6011! 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dat kan wel, mits dar het signaal sterk genoeg is. Je zou daar bv. een POA 01 kunnen plaatsen, welke je gratis via Ziggo kan ontvangen. Ik kan sowieso een moderator vragen er een naar je toe te sturen. @Maud wil jij dat doen? @hans6011 zet dan alvast even je gegevens in je profiel (alleen zichtbaar voor moderators). Ik veracht nl. geen problemen, tenzij je er wederom meters kabel aan gaat knopen. Maar dan kan er altijd nog een signaalversterker tussen. Die moet dan wel beneden, vlakbij het AOP worden geplaatst. Maar uitproberen is goed te doen op deze manier. De splitter kan er immers ook zo weer even tussenuit. 

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Okay @Maud volgens mij staan gegevens aangevuld in profiel. Laat svp even weten if ik nog iets moet aanvullen. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

De splitter komt je kant op @hans6011! 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic