Goedenavond.
Ik heb het volgende probleem
3 maanden geleden ben ik op mijn nieuw adres komen wonen echter diende zich het eerste probleem op ik kon mijn ziggo abonnement niet meenemen omdat ik geen coax aansluiting in mijn woning hebt. Ik gebeld met klantenservice en men vertelde mij dat ik er wel een heb. Ik kan hem nergens vinden in huis. Nu hebben ze de 14e deze maand werkzaamheden gedaan met nieuwe kabels trekken naar een andere straat. Ik gevraagt aan de persoon die met de kasten bezig waren of mijn huis aangesloten was en verrek hij liet het mij zien en zei dat ik aangesloten was. Maar ik heb geen aansluiting naar binnen lopen. Nu heb ik in mijn voortuin zitten graven en zoeken maar ik kan geen coax vinden. Maar hij moet er wil zitten hoe vind ik die ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @CasperP,
Vervelend dat de verbinding van je huidige provider momenteel te wensen overlaat. Begrijpelijk dat je kijkt naar alternatieven en natuurlijk leuk dat je ons op je nieuwe adres overweegt!
Hoewel ik op de foto's ook geen kabel van ons zie, staat er wel een kabel van ons geregistreerd op je adres. Waar die kabel exact ligt kan ik helaas niet aangeven, maar het kan natuurlijk zijn dat deze aansluiting onverhoopt door een vorige eigenaar is verwijderd. Als je toch een kabel van ons wil kun je hiervoor telefonisch een traject voor opstarten. Op deze pagina lees je hier meer over.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De kabel die je zoekt is een Groene Coax kabel deze kan je in de Meterkast vinden en of in de woonkamer dan moet je even de doos lichten voorzichtig eruit halen dan zit hij daar.
Of in de kruip ruimte.
Even aantal voorbeeld foto’s
Ik ga deze voorleggen aan een Ziggo medewerker.
Zo ziet de kabel eruit en als ie aanwezig is geef maar even een seintje want zelf mag je er niks aan doen, dat is voor de Ziggo monteur.
Zet alvast onderstaand even in je profiel.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.
Hallo Dave,
Dank voor je bericht. Echter hij is wel ingeplugged in de patch kast maar hij gaat mijn huis niet in, dus dat betekent dat de aansluiting ergens in mijn tuin moet liggen maar ik ga binnenkort mijn voortuin compleet bestraten dan vind ik het niet zo fijn als hij weer open moet als ik over ga stappen terug naar ziggo. Enige is de kpn wat binnenkomt wat helaas nu mijn abonnement is geworden (bagger snelheid).
Mvg Casper
Ps. Ik heb mijn gegevens aangepast
Zou je eens een foto van de meterkast kunnen laten zien en of er een AOP aansluiting in de woonkamer aanwezig is, hij zal ergen door de vorige bewoners dan zijn weggehaald of verstopt.
De witte dop is leeg zit niets meer in. Ik ben onder het huis gekropen en heb geen groene kabel binnen zien komen.
Goedemiddag @CasperP,
Vervelend dat de verbinding van je huidige provider momenteel te wensen overlaat. Begrijpelijk dat je kijkt naar alternatieven en natuurlijk leuk dat je ons op je nieuwe adres overweegt!
Hoewel ik op de foto's ook geen kabel van ons zie, staat er wel een kabel van ons geregistreerd op je adres. Waar die kabel exact ligt kan ik helaas niet aangeven, maar het kan natuurlijk zijn dat deze aansluiting onverhoopt door een vorige eigenaar is verwijderd. Als je toch een kabel van ons wil kun je hiervoor telefonisch een traject voor opstarten. Op deze pagina lees je hier meer over.
Hebben de monteurs geen apparatuur om de kabel op te sporen?
Ik dacht dat ooit eens gehoord te hebben.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.