Hallo community,
Mijn vader heeft het ziggo pakket voor tv en internet ontvangen. Ik heb geholpen deze aan te sluiten en hij heeft internet en TV. Echter krijgt hij regelmatig de CS2004 melding. Dit heeft te maken met de coax kabel. Hij krijgt dus die melding dat de zender het niet doet, maar op de achtergrond loopt de tv gewoon door. We zien dus beeld op de achtergrond en hebben een melding op de voorgrond. Het lijkt dus alsof die wel signaal heeft.
Even voor de goede orde. Bijgevoegde afbeelding is eigenlijk een filmpje waarin dus de tv doorloopt met deze melding.
Zou een versterker hier in kunnen helpen of kan ik deze pop-up verwijderen?
Alvast bedankt!
Rick van Bergen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo Rickx147, vervelend dit, heb je het volgende misschien al gedaan? Ga naar de homepage Ziggo.nl, > storingen > foutcode media box, voer de foutcode in en volg het stappen plan dan moet het lukken lijkt mij. CS 2004 is een melding van je mediabox ik neem aan dat je alle kabelaansluitingen al nageken hebt of deze goed vast zitten. Heb je de mediabox al gereset, dwz even van het stroom af en daarna weer aanzetten.
Welke mediabox heeft je vader in gebruik?
Een Mediabox XL of een Next mediabox?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL / Next op aangesloten zit?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien met de postcode en huisnummer er tussen haakjes erachter met vader ervoor, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden en in de achtergrond worden gekeken wat er mogelijk fout gaat.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.