1
Vraag
2
Reacties
Rickx147

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Coax CS2004 issues maar wel tv

Hallo community,

Mijn vader heeft het ziggo pakket voor tv en internet ontvangen. Ik heb geholpen deze aan te sluiten en hij heeft internet en TV. Echter krijgt hij regelmatig de CS2004 melding. Dit heeft te maken met de coax kabel. Hij krijgt dus die melding dat de zender het niet doet, maar op de achtergrond loopt de tv gewoon door. We zien dus beeld op de achtergrond en hebben een melding op de voorgrond. Het lijkt dus alsof die wel signaal heeft.

Rickx147_0-1645778625029.png

Even voor de goede orde. Bijgevoegde afbeelding is eigenlijk een filmpje waarin dus de tv doorloopt met deze melding.

Zou een versterker hier in kunnen helpen of kan ik deze pop-up verwijderen?

Alvast bedankt!

Rick van Bergen

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Vibram Barefoot

Level 7
  • 168Posts
  • 8Oplossingen
  • 30Likes

Hallo Rickx147, vervelend dit, heb je het volgende misschien al gedaan? Ga naar de homepage Ziggo.nl, > storingen > foutcode media box, voer de foutcode in en volg het stappen plan dan moet het lukken lijkt mij. CS 2004 is een melding van je mediabox ik neem aan dat je alle kabelaansluitingen al nageken hebt of deze goed vast zitten. Heb je de mediabox al gereset, dwz even van het stroom af en daarna weer aanzetten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Welke mediabox heeft je vader in gebruik?

Een Mediabox XL of een Next mediabox?

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL / Next op aangesloten zit?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien met de postcode en huisnummer er tussen haakjes erachter met vader ervoor, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden en in de achtergrond worden gekeken wat er mogelijk fout gaat.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5604Posts
  • 515Oplossingen
  • 1920Likes

Hoi @Rickx147,

Lief dat je je vader hebt geholpen met het aansluiten! Jammer dat hij niet helemaal probleemloos TV kan kijken. Ik hoop dat dit inmiddels verholpen is. Mochten er nog wel problemen zijn, kun je dan antwoord geven op de vragen van @Bert zodat we dit verder samen kunnen onderzoeken.