Goede middag Paul
Dank voor je reactie
Dagelijks nieuw opstarten klopt wel. Wij slapen met de stroom volledig uitgeschakeld, dus zowel de mediabox als het modem worden dagelijks opnieuw opgestart. Wij hebben voor zover mij bekend nooit problemen gehad met het modem, dus om dat nu te vervangen?
Ik heb de mediabox gereset volgens de instructie die ik elders op deze community gevonden heb, en hij is nu weer in 1 keer opgestart, dus dat probleem lijkt over. Hoe het met restart tijdens het kijken staat, weet ik nog niet. De tijd zal het leren. Ik hoop dat hij goed blijft, want deze Cisco levert een zo goede beeldkwaliteit, echt beter dan de Cisco’s die ik hier voor gehad heb.Is kennelijk een gunstige tref geweest. Overigens staat er bij mij altijd een klokje in het display, dus ik vermoedt dat de energie-instelling op hoog staat.
Een andere splitter vind ik prima, maar als zowel analoge Tuner, TV en Telefoon/internet naast elkaar kan blijven gebruiken.
Ik vind het wel jammer dat de upgrade van de media XL niet gebracht heeft wat er afgelopen zomer nog verteld werd door een medewerker van de klantenservice. Die had het over opslag in the cloud en uitzetten van de harde schijf en de koeling. Daarmee zou het energieverbruik op het niveau van de Next komen. Daar is niets van uitgekomen en na de upgrade is het verbruik nog vrijwel even hoog als het was.