Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
iMark wrote:
Vanochtend zag ik op onze Cisco DVB 8485 (die bij ons in de slaapkamer staat) dat het beruchte groene lampje knipperde. Meestal betekent dat niet veel goeds...... Foutmelding iTV-015.
Na wat zoekwerk in het archief heb ik een paar dingen geprobeerd en uiteindelijk is het geknipper opgehouden en doet interactieve TV het ook weer.Geen idee wat de storing veroorzaakt heeft. De Cisco heeft jaren zonder enig probleem gewerkt en nu opeens problemen.
- Het terugzetten naar fabrieksinstellingen werkte niet.
- Daarna stroomloos gezet en de smartcard verwijderd.
- Intussen ook het modem in de meterkast een keer uit- en aangezet.
- Apparaat gestart zonder smartcard.
- Smartcard weer geplaatst.
- In de instellingen interactieve TV opnieuw ingesteld.
- Groene lampje hield op met knipperen en iTV doet het weer.
In ieder geval is het apparaat weer aan de gang te krijgen wanneer er problemen zijn. Misschien heeft een ander met vergelijkbare problemen iets aan deze beschrijving.
- Het terugzetten naar fabrieksinstellingen werkte niet.
- Daarna stroomloos gezet en de smartcard verwijderd.
- Intussen ook het modem in de meterkast een keer uit- en aangezet.
- Apparaat gestart zonder smartcard.
- Smartcard weer geplaatst.
- In de instellingen interactieve TV opnieuw ingesteld.
Hallo @Rob Olieroock en welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat je een middag aan het worstelen bent geweest met de Cisco Mediabox! Is het uiteindelijk wel gelukt met behulp van de tips die @iMark in zijn bericht deelt?
Wat is dit “ ziggo ondersteund Cisco sinds 2009 niet meer “ , dus maw interactieve tv niet mogelijk of wat ?
Probeer ook al een middag die onzin werkend te krijgen. Alles gecheckt. Opnieuw geïnstalleerd. Fabrieksinstellingen. Coax er uit, kaart er uit. Gecheckt of alles retour toelaat
Same crap, lampje blijft knipperen, foutmelding 015.
Wat rot dat het maar niet wil lukken om de Cisco aan de praat te krijgen @luc11211! Dit type wordt niet meer ondersteund omdat we niet alle apparaten in omloop kunnen ondersteunen via de helpdesk. Dat betekend niet dat het allemaal niet meer werkt. Gelukkig hebben we de Community zodat gebruikers elkaar kunnen helpen. Hoe gaat het nu? Staat foutmelding 015 nog steeds in beeld? Ook na het volgen van alle tips hierboven?
Bij mij bleek het een breuk in de coaxkabel te zijn. Het lampje met het pijltjes symbool knipperde op de Cisco . Dit duid op een slecht retour signaal. Als ik aan de kabel kwam ter hoogte van de signaal versterker viel het signaal ( tv beeld) weg. Kabel stukje ingekort. Probleem is niet meer voor gekomen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...