1
Vraag
2
Reacties
Nicovanmeurs

Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ci+ omruilen voor Mediabox xl?

Hallo ik heb een start abonnement  bij ziggo met een ci module, nu bevalt mij de ci module niet, kan ik bij ziggo de ci module omruilen voor de mediabox xl......gr...... Nico

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5755Posts
  • 1412Oplossingen
  • 1894Likes

Hi @Nicovanmeurs

Het is zeker mogelijk om jouw pakket te wijzigen, zodat je een Mediabox XL in bezit krijgt. Je hebt op dit moment Internet Start en TV Start CI+ (zonder bellen) voor € 53,50 per maand. We kunnen dit wijzigen naar Internet Start en TV Start met een Mediabox XL (zonder bellen) á € 53,- per maand. Wij kunnen dit voor je wijzigen, maar je kunt dit ook zelf aanpassen via onze website. Houdt er wel rekening mee dat er eenmalig € 19,95 wordt berekend, aangezien je bij de wijziging een Mediabox XL ontvangt. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56610Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5755Posts
  • 1412Oplossingen
  • 1894Likes

Hi @Nicovanmeurs

Het is zeker mogelijk om jouw pakket te wijzigen, zodat je een Mediabox XL in bezit krijgt. Je hebt op dit moment Internet Start en TV Start CI+ (zonder bellen) voor € 53,50 per maand. We kunnen dit wijzigen naar Internet Start en TV Start met een Mediabox XL (zonder bellen) á € 53,- per maand. Wij kunnen dit voor je wijzigen, maar je kunt dit ook zelf aanpassen via onze website. Houdt er wel rekening mee dat er eenmalig € 19,95 wordt berekend, aangezien je bij de wijziging een Mediabox XL ontvangt. 

Nicovanmeurs
topicstarter
Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dankje wel Cecillia   ik ga het regelen met Ziggo...gr....Nico

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5755Posts
  • 1412Oplossingen
  • 1894Likes

Helemaal goed @Nicovanmeurs! Als ik je al ergens bij kan helpen, dan geef je maar een gil! Dan zet ik het met alle liefde voor je om.

Nicovanmeurs
topicstarter
Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen,ik heb gister alles geregelt met ziggo,vrijdag krijg ik de mediabox xl,dankje voor je goeie hulp...gr Nico

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic