Is het mogelijk op een Ci module werkend te krijgen bij een LG M2380DM televisie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie deze TV niet als Ziggo geschikt als ik op deze pagina de TV opzoek onder Test je TV:
Extra CI+ Module | Televisie | Ziggo
(Maar dat wil niet altijd alles zeggen, welke codes gebruik je?)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie deze TV niet als Ziggo geschikt als ik op deze pagina de TV opzoek onder Test je TV:
Extra CI+ Module | Televisie | Ziggo
(Maar dat wil niet altijd alles zeggen, welke codes gebruik je?)
@Gertquak schreef:
Is het mogelijk op een Ci module werkend te krijgen bij een LG M2380DM televisie
Nee dat gaat niet werken, die LG is een monitor en geen TV, hij heeft geen tuner en geen CI+ slot.
Je zou hem wel kunnen gebruiken met een mediabox, lijkt mij zo.
Deze schijnt een DVB-T tuner te hebben, en gaat dan dus niet werken bij ziggo.
Wat ik vind is dat ie wel een dvb- t/ dvb-c tuner heeft en een ci-slot.
Is het wel gelukt om de zenders te installeren?
Nee dat lukte niet wel al ik de tv op Zweden zet vind ik diditale kanalen ( testbeeld ziggo) al hij op Nederland staat vind hij niets, ben dus bang dat deze tv echt niet geschikt is, dus maar op zoek naar een andere 24” voor de sl kamer van mijn zoontje. Maar dat is nog lastig z
Heb je wel de juiste zoekparameters ingevoerd?
En voor handmatig zoeken kun je hier de frequenties vinden.
https://www.digitalbitrate.com/dtv.php?live=202&mux=C078&liste=2&lang=en
Wellicht weer iemand welke 24” wel geschikt is ? Zag een LG24tn510s -pa staan, vlg de specs geschikt maar komt weer niet voor in het lijstje van ziggo als geschikte tv
@Gertquak Je kan overwegen om een mediaplayer aan te sluiten op de Lg. Op dezemediaplayer installeer je Ziggo Go en je heb de tv zenders.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.