1
Vraag
2
Reacties
Dekkers22

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ci+ module: pauzeren en on demand werkt niet

Ik heb vandaag een nieuwe Philips android TV gekocht, met daarin mijn ci+module, nu werken alle zenders, maar er is mij door de klantenservice verteld dat ik niet kan opnemen, maar wel kan pauzeren en on demand kan gebruiken, maar dit lijkt niet te werken. Ook de oude media xl afstandsbediening werkt niet. Iemand een idee hoe dat zou moeten ? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Pauzeren of opnemen gaat sowieso niet met een module, daarvoor moet een harde schijf aangesloten worden.

 

Alles over CI+ modules | Klantenservice | Ziggo

Interactieve televisie via CI+
In sommige regio's in Nederland kun je ook interactieve televisie te kijken via een CI+ Module. Je kijkt dan niet alleen live tv, maar ook films en series on demand. En je kunt gemiste uitzendingen terugkijken.

 

 

On demand kan overigens ook met het geschikte abonnement en ziggo go voor android tv.

 

Tv-kijken zoals je gewend bent
De app heeft hetzelfde vertrouwde en eenvoudige menu als Ziggo GO. En heb je je favoriete programma gemist of alleen het begin? Met Ziggo terugkijken kijk je programma’s terug.

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Of ik moet me al heel erg vergissen maar pauzeren is daarbij wel mogelijk.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Een Philips TV gebaseerd op Android. Pauzeren zou dan kunnen als de Ziggo Go TV app wordt geinstalleerd. Ook voor het On Demand aanbod lijkt mij dat handiger en we kunnen daarmee tot 7 dagen terugkijken, de TV heeft wel een Ziggo internet verbinding nodig.

 

Voor het bedienen zou ik de afstands bediening van de TV zelf adviseren.

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Pauzeren of opnemen gaat sowieso niet met een module, daarvoor moet een harde schijf aangesloten worden.

 

Alles over CI+ modules | Klantenservice | Ziggo

Interactieve televisie via CI+
In sommige regio's in Nederland kun je ook interactieve televisie te kijken via een CI+ Module. Je kijkt dan niet alleen live tv, maar ook films en series on demand. En je kunt gemiste uitzendingen terugkijken.

 

 

On demand kan overigens ook met het geschikte abonnement en ziggo go voor android tv.

 

Tv-kijken zoals je gewend bent
De app heeft hetzelfde vertrouwde en eenvoudige menu als Ziggo GO. En heb je je favoriete programma gemist of alleen het begin? Met Ziggo terugkijken kijk je programma’s terug.

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Of ik moet me al heel erg vergissen maar pauzeren is daarbij wel mogelijk.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Een Philips TV gebaseerd op Android. Pauzeren zou dan kunnen als de Ziggo Go TV app wordt geinstalleerd. Ook voor het On Demand aanbod lijkt mij dat handiger en we kunnen daarmee tot 7 dagen terugkijken, de TV heeft wel een Ziggo internet verbinding nodig.

 

Voor het bedienen zou ik de afstands bediening van de TV zelf adviseren.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic