Goedemiddag, ik zou graag mijn ci module abonnement willen opzeggen. Mvg Danny
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Danny35,
Is de module overbodig geworden? Ik heb hem voor je opgezegd. Er geldt een maand opzegtermijn, de einddatum is daarom 4 juni 2022. Je ontvang een e-mail ter bevestiging van de opzegging. De module en smartcard dien je terug te sturen. Rond de opzegdatum sturen we hiervoor een retourenvelop. Lever het pakket in bij PostNL en bewaar het verzendbewijs goed.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan een Ziggo moderator voor je doen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi @Danny35,
Is de module overbodig geworden? Ik heb hem voor je opgezegd. Er geldt een maand opzegtermijn, de einddatum is daarom 4 juni 2022. Je ontvang een e-mail ter bevestiging van de opzegging. De module en smartcard dien je terug te sturen. Rond de opzegdatum sturen we hiervoor een retourenvelop. Lever het pakket in bij PostNL en bewaar het verzendbewijs goed.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.