1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Danny35

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ci module opzeggen

Goedemiddag, ik zou graag mijn ci module abonnement willen opzeggen. Mvg Danny 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5526Posts
  • 511Oplossingen
  • 1880Likes

Hoi @Danny35

Is de module overbodig geworden? Ik heb hem voor je opgezegd. Er geldt een maand opzegtermijn, de einddatum is daarom 4 juni 2022. Je ontvang een e-mail ter bevestiging van de opzegging. De module en smartcard dien je terug te sturen. Rond de opzegdatum sturen we hiervoor een retourenvelop. Lever het pakket in bij PostNL en bewaar het verzendbewijs goed. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78410Posts
  • 5307Oplossingen
  • 23386Likes

Dat kan een Ziggo moderator voor je doen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5526Posts
  • 511Oplossingen
  • 1880Likes

Hoi @Danny35

Is de module overbodig geworden? Ik heb hem voor je opgezegd. Er geldt een maand opzegtermijn, de einddatum is daarom 4 juni 2022. Je ontvang een e-mail ter bevestiging van de opzegging. De module en smartcard dien je terug te sturen. Rond de opzegdatum sturen we hiervoor een retourenvelop. Lever het pakket in bij PostNL en bewaar het verzendbewijs goed.