Vraag
Reacties
Oplossing
Paulie720
Level 1

Ci module opzeggen

Ik wil graag de CI+ module opzeggen. Hij wordt niet meer gebruikt. Via mijn Ziggo kan ik het niet vinden.

Grt

Paul

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Paulie720, welkom hier!

Het is zonde om de Extra CI+ module te behouden als deze niet wordt gebruikt. Het gaat hierbij om een Extra CI+ module die je naast de Mediabox Next gebruikt. Bij deze heb ik de Extra CI+ module voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum krijg je automatisch een retourenvelop waarin je de CI+ module en bijbehorende smartcard kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
iJapie
Level 2

Volgens mij kun je een Ci module niet opzeggen, de smartkaart wel, of je huurt de Module dan zou je die terug kunnen sturen.

0 Kudos
Pasi
Level 19

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

Als de CI+ module & smartcard als basis 'aansluit apparaat' bij uw Ziggo abonnement zijn geleverd, dan kan u deze niet opzeggen, want dan zijn ze onderdeel van uw huidig abonnement.

Hebt u module & smartcard gehuurd bij Ziggo, dan zijn ze wel te retourneren. Of hebt u misschien beide lang geleden gekocht, dan zijn ze natuurlijk gewoon van u.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen.

Ps. Geen apparatuur zonder overleg met Ziggo, naar Ziggo retour sturen. Soms wordt dat als beëindiging van een abonnement gezien en dan wordt een paar dagen later, ook de internet verbinding afgesloten, met alle gevolgen van dien.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Paulie720, welkom hier!

Het is zonde om de Extra CI+ module te behouden als deze niet wordt gebruikt. Het gaat hierbij om een Extra CI+ module die je naast de Mediabox Next gebruikt. Bij deze heb ik de Extra CI+ module voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum krijg je automatisch een retourenvelop waarin je de CI+ module en bijbehorende smartcard kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

0 Kudos