1
Vraag
2
Reacties
Robdh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ci+ module opzeggen

Ik heb al een tijdje een Ci+ module

nu gebruik ik deze module niet meer en wil dus graag dat abonnement opzeggen

hoe gaat dat opzeggen in zijn werk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Robdh
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Logisch dat je het abonnement op de Extra CI+ module wenst op te zeggen als je deze niet gebruikt. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd per 13 juli 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je een retourenvelop waarin je de CI+ module en bijbehorende smartcard naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Robdh er komen hier regelmatig medewerkers voorbij van ziggo, als je zorgt dat in je profiel postcode en huisnummer is ingevuld gaan zei eea voor je in gang zetten.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Robdh  ik zal even voorleggen aan de Ziggo Medewerker die komt dan topic in en zal het voor je oplossen, zoals @Hatolex  al aangeeft.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Robdh
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Logisch dat je het abonnement op de Extra CI+ module wenst op te zeggen als je deze niet gebruikt. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd per 13 juli 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je een retourenvelop waarin je de CI+ module en bijbehorende smartcard naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic