1
Vraag
2
Reacties
Zanden-2242

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ci+ module en smartcard ontvangen.

Vandaag heb ik een nieuwe Ci+ module en smartcard ontvangen. De zenders komen niet overeen met mijn abonnement. Radiozenders staan random tussen de tv zenders. Ik kan de smartcard niet activeren, omdat deze niet in ' mijn ziggo' staat. Hoe kan ik de smartcard activeren zodat ik krijg waar ik voor betaal? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5888Posts
  • 1476Oplossingen
  • 1982Likes

Hi @zanden-22242
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Bij deze heb ik de nieuwe CI+ module en smartcard handmatig voor jou geactiveerd. Je zult dit binnen 24 uur ook terugzien in Mijn Ziggo. Wil je in de loop van vandaag nog eens proberen om de CI+ module met behulp van deze stappen te installeren op jouw TV? Ik ga er vanuit dat het dan direct lukt 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57813Posts
  • 3854Oplossingen
  • 14145Likes

Welke codes heb je gebruikt bij het installeren van de zenders?

Zoek eerst de zenders en doe er dan de CI+ module met smartcard pas in de TV, mocht je dit niet gedaan hebben.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5888Posts
  • 1476Oplossingen
  • 1982Likes

Hi @zanden-22242
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Bij deze heb ik de nieuwe CI+ module en smartcard handmatig voor jou geactiveerd. Je zult dit binnen 24 uur ook terugzien in Mijn Ziggo. Wil je in de loop van vandaag nog eens proberen om de CI+ module met behulp van deze stappen te installeren op jouw TV? Ik ga er vanuit dat het dan direct lukt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic