Zanden-2242

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ci+ module en smartcard ontvangen.

Vandaag heb ik een nieuwe Ci+ module en smartcard ontvangen. De zenders komen niet overeen met mijn abonnement. Radiozenders staan random tussen de tv zenders. Ik kan de smartcard niet activeren, omdat deze niet in ' mijn ziggo' staat. Hoe kan ik de smartcard activeren zodat ik krijg waar ik voor betaal? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @zanden-22242
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Bij deze heb ik de nieuwe CI+ module en smartcard handmatig voor jou geactiveerd. Je zult dit binnen 24 uur ook terugzien in Mijn Ziggo. Wil je in de loop van vandaag nog eens proberen om de CI+ module met behulp van deze stappen te installeren op jouw TV? Ik ga er vanuit dat het dan direct lukt 🙂

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5783Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Cor...

 

Dank voor het invullen van je profiel 🙂

Ik zie dat er al een taak openstaat naar de juiste afdeling om de CI+ te activeren. Helaas is dit bij de levering niet goed gegaan in de achterliggende systemen.

Ik ga er vanuit dat de taak deze week wordt opgepakt en de CI+ wordt geregistreerd en geactiveerd.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Welke codes heb je gebruikt bij het installeren van de zenders?

 

Zoek eerst de zenders en doe er dan de CI+ module met smartcard pas in de TV, mocht je dit niet gedaan hebben.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @zanden-22242
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Bij deze heb ik de nieuwe CI+ module en smartcard handmatig voor jou geactiveerd. Je zult dit binnen 24 uur ook terugzien in Mijn Ziggo. Wil je in de loop van vandaag nog eens proberen om de CI+ module met behulp van deze stappen te installeren op jouw TV? Ik ga er vanuit dat het dan direct lukt 🙂

Cor...

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Vorige week heb ik een ci module en smartcard ontvangen, maar deze zijn helaas ook nog steeds niet geactiveerd. Na veelvuldig telefonisch contact met de klantenservice, is het nog steeds niet zichtbaar in mijn ziggo. Kunt u deze set voor mij ook activeren?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5783Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Cor...

 

Welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Super leuk dat je dit platform hebt ontdekt.

Ik help je graag op weg met de activatie van je CI+ modules. Zou je hiervoor je profiel willen aanvullen met daarin je postcode en huisnummer?

Dit is alleen voor ons al moderator zichtbaar, maar zorgt ervoor dat ik bij je account kan 🙂

Cor...

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen,

 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb zojuist postcode en huisnummer ingevuld.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5783Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Cor...

 

Dank voor het invullen van je profiel 🙂

Ik zie dat er al een taak openstaat naar de juiste afdeling om de CI+ te activeren. Helaas is dit bij de levering niet goed gegaan in de achterliggende systemen.

Ik ga er vanuit dat de taak deze week wordt opgepakt en de CI+ wordt geregistreerd en geactiveerd.

Cor...

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Volgens mijn laatste belletje met de klantenservice zou het binnen 3 werkdagen moeten werken, maar deze zijn ondertussen verstreken. Het abonnement heb ik 25 augustus afgesloten bij de ziggo winkel en de eerste dag heb ik al gebeld met de klantenservice vanwege dit probleem. Sindsdien heb ik meerdere keren te horen gekregen dat het binnen enkele dagen moet werken. Ondertussen zijn we 10 dagen verder. Is het misschien mogelijk dat het vandaag opgelost wordt, ipv van ergens deze week?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5783Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@Cor...

Helaas is er vertraging bij de betreffende afdeling waardoor ze de taak niet sneller kunnen oppakken.

Hoe spijtig ook, moet ik je vragen geduld te hebben en af te wachten.

Cor...

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemiddag, tot op heden zijn de CI module en smartcard zijn nog steeds niet geregistreerd en geactiveerd. Ik heb nu al twee weken een abonnement, zonder dat het werkt. Het zou fijn zijn als dit vlot kan worden opgelost.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

misschien kan @Bert een mod inseinen zodat dit hopelijk zsm opgelost wordt 

Cor...

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Dat zou fijn zijn.

Cor...

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Misschien kan diegene die het gaat invoeren mij eerst nog even een mailtje sturen, zodat ik een foto kan terugsturen van de module en kaart. Op die manier hebben jullie in ieder geval de juiste nummers. Ik heb tot nu alleen de nummers per telefoon doorgegeven. Met dit soort lange cijferreeksen lijkt me dit gevoeliger voor fouten. Als het nummer niet goed is ingevoerd, dan gaat het natuurlijk nog langer duren.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U heeft nu ook een eigen topic aangemaakt zie ik.

 

 

Uitgelicht topic