Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Grote tonne
Level 2

Ci+ module - authenticatie mislukt

Ik heb vandaag een nieuwe ci+ module met smartkaart ontvangen omdat mijn vorige defect was. Alle stappen doorlopen zoals beschreven. Ook de tv terug gezet naar fabrieksonstellingen. Echter krijg steeds de melding (18) CI+ Authenticatie mislukt.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Grote tonne
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor de reactie. Wat onderling uitgewisseld. Nu werkt alles weer.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

zit de module er wel goed in ?

 

en werken de free to air kabel tv zenders wel ?

 

0 Kudos
youriy
Level 17

Misschien was de vorige module niet defect maar ligt het probleem bij de tv.

Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Grote tonne, welkom hier! 

 

Wat zuur dat je nieuwe CI+ module het nu ook niet doet. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer tv wilt kijken. Goed dat je de Community hebt gevonden om je hier verder mee te helpen. 

 

Had je de adviezen ook gelezen die al zijn gegeven? 

Welk merk en type televisie heb je? 🙂

0 Kudos
Grote tonne
Level 2
Topicstarter

Ja alles gelezen en geprobeerd. Modules uitgewisse

0 Kudos
Grote tonne
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor de reactie. Wat onderling uitgewisseld. Nu werkt alles weer.

0 Kudos
Grote tonne
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor de reactie. Wat onderling uitgewisseld. Nu werkt alles weer.

0 Kudos
Ga naar reactie
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Geweldig, @Grote tonne! Super dat het nu werkt. Dankjewel voor je terugkoppeling en een hele fijne dag! 

0 Kudos