Ik heb vandaag een nieuwe ci+ module met smartkaart ontvangen omdat mijn vorige defect was. Alle stappen doorlopen zoals beschreven. Ook de tv terug gezet naar fabrieksonstellingen. Echter krijg steeds de melding (18) CI+ Authenticatie mislukt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de reactie. Wat onderling uitgewisseld. Nu werkt alles weer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
zit de module er wel goed in ?
en werken de free to air kabel tv zenders wel ?
Misschien was de vorige module niet defect maar ligt het probleem bij de tv.
Hey @Grote tonne, welkom hier!
Wat zuur dat je nieuwe CI+ module het nu ook niet doet. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer tv wilt kijken. Goed dat je de Community hebt gevonden om je hier verder mee te helpen.
Had je de adviezen ook gelezen die al zijn gegeven?
Welk merk en type televisie heb je? 🙂
Ja alles gelezen en geprobeerd. Modules uitgewisse
Bedankt voor de reactie. Wat onderling uitgewisseld. Nu werkt alles weer.
Bedankt voor de reactie. Wat onderling uitgewisseld. Nu werkt alles weer.
Geweldig, @Grote tonne! Super dat het nu werkt. Dankjewel voor je terugkoppeling en een hele fijne dag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.