harmkleine

Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ci+ met sony kd-43XH8599

Hallo, ik heb sinds kort de sony KD-43xh8599  in combinatie met een ci+1.3 van smit en quantis 1.3 ik heb beide module's geprobeerd en werken beide prima, behalve teletekst werkt niet, ik heb itv uitgeschakeld en dan doet teletekst het wel, maar schakel ik txt in, weer uit en weer in dan schakelt txt niet weer in, als ik naar een ander kanaal schakel werkt het wel weer. b.v. van npo 1 naar 2 naar 1 is het weer oke, dit geld voor beide kaarten. 

Iemand een idee? Groet Harm

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
harmkleine
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Teun Hoi, het updaten van de ci+ kaart gaat niet lukken de tv geeft aan dat dat via het menu niet kan, het probleem met txt is opgelost, ik heb de functie van de rode knop uitgeschakeld (0) nu werkt het naar behoren.

Harm

Bekijk in context

7 Reacties 7
Teun
Expert
Expert
  • 4041Posts
  • 174Oplossingen
  • 707Likes

hallo @harmkleine. Dit is een bekend probleem waar geen oplossing voor is helaas. Als je teletekst wil hebben moet je on-demand uitzetten. Zo wil het eerst totdat er een update van Sony komt.

Teun.

harmkleine
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, @Teun dat on-demand uit moet heb ik geen probleem mee ik vind het vooral vervelend dat ik steeds van kanaal moet wisselen om txt opnieuw te kunnen inschakelen. Iets anders weet je misschien ook hoe ik de smit ci+ kan updaten, de tv geeft aan dat updaten via het menu niet mogelijk is, bij quantis geeft hij wel aan dat ik de nieuwste software heb. bvd dank Harm

Teun
Expert
Expert
  • 4041Posts
  • 174Oplossingen
  • 707Likes

@harmkleine . de Smith  module kun je updaten via kanaal 13 .

Teun.

harmkleine
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Teun je bedoelt als de tv op kanaal 13 zet gaat het automatisch

Teun
Expert
Expert
  • 4041Posts
  • 174Oplossingen
  • 707Likes

@harmkleine . nee gaat niet automatisch. je moet dus in het menu van de zenderinstallatie kijken bij de ci module, van daar uit kun je hem updaten.

Teun.

Teun.

harmkleine
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Teun Hoi, het updaten van de ci+ kaart gaat niet lukken de tv geeft aan dat dat via het menu niet kan, het probleem met txt is opgelost, ik heb de functie van de rode knop uitgeschakeld (0) nu werkt het naar behoren.

Harm

Teun
Expert
Expert
  • 4041Posts
  • 174Oplossingen
  • 707Likes

@harmkleine. Top om te horen dat het werkt. 

Teun.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo