Ik heb een samsung LE46C650L1W, gecertificeerd voor ci+ plus en de module is ook al geactiveerd.
Als ik de tv heb gereset krijg ik als eerste de vraag welke antenne- en kanaalbron: ik kies voor kabel en digitaal.
Vervolgens kom ik bij netwerk, maar daar heb ik alleen de optie handmatig, ik kan niet voor ziggo kiezen zoals het stappenplan aangeeft.
De frequentie en netwerk id lukt wel om te veranderen.
Als ik de stappen van ziggo volg voor het instellen van digitale tv kijk dan krijg ik de zenders wel in beeld. Maar dus niet via de ci+ module.
Iemand die mij kan helpen???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het stappenplan hieronder nog eens gevolgd en nu is het gelukt.
Geen idee wat er eerst mis ging....
TV installeren | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kijk even op deze link. https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/televisie-opnieuw-instellen#/
Altijd eerst de TV digitaal instellen en dan pas de module plaatsen.
2013 Smart TV: Ziggo Digitale TV installeren | Samsung Nederland
Succes.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik kan echter bij netwerk niet voor Ziggo kiezen, er staat alleen handmatig, zie foto.
Bovendien is de tv uit 2010 en niet 2013.
Alvast bedankt😇
@nickenmanon graag gedaan.
Hi @nickenmanon
Allereerst welkom! Zo te lezen komt het stappenplan niet overeen met hetgeen wat je op jouw tv ziet. Als je op deze manier zenders zoekt, wat gebeurt er dan? Wat krijg je wel (of juist niet) in beeld?
Ik heb het stappenplan hieronder nog eens gevolgd en nu is het gelukt.
Geen idee wat er eerst mis ging....
TV installeren | Klantenservice | Ziggo
De aanhouder wint altijd @nickenmanon. Fijn dat het inmiddels is gelukt. Veel kijkplezier! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.