Ik zit met dezelfde TV. Ik heb een CI module 1.3, maar ervaar relatief vaak de melding zender gecodeerd nadat ik streaming heb afgesloten of bij het opstarten van de TV. Volgens mij is daar niets aan te doen, maar wel irritant.
Verder ervaar ik vaker bij gecodeerde zenders af en toe blokjes. Daar ben ik nu aan het kijken hoe dat op te lossen. Het kan volgens mij niet aan de TV liggen, omdat ik een vorige had (model 2021) en die dat ook had en niet opgelost kreeg. Nu heb ik model 2022 en blijkbaar is er nog het probleem.
met Ziggo ook al in contact geweest. Nieuwe coaxkabels, signaalsterkte en kwaliteit verhoogd, maar het probleem blijft.
Ik heb ook al een nieuwe CI module geprobeerd (zelf gekocht), maar dat bleef hetzelfde. Nu wil ik graag een nieuwe smartcard proberen van Ziggo, maar die willen ze mij niet geven en zeggen nu dat de TV niet gecertificeerd/ondersteun wordt met als mededeling dat ik beter een kastje kan proberen. Maar ook ik heb daar juist bewust voor gekozen om dat niet te willen bij een nieuwe TV.
ik ga nu waarschijnlijk toch proberen om een nieuwe CI module met nieuwe smartcard van Ziggo te testen om uit te sluiten waar het probleem wel/niet ligt.